מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Camp Perlman 21.7.2013

יום שני של המכבייה

 

בוקר נפתח בזמן שישנו בטריאטלון של הצוות ומיד אחרי ארוחת הבוקר נערך ה apache relay- מדובר במירוץ שליחים של 121 תחנות מגוונות- כמו התמסרות בפריסבי, לרוץ למרפאה ולהדביק פלסטר על כל אצבע, לבנות ולפרק אוהל, לשחות באגם, למצוא מטבעות בקרקעית הבריכה ועד ועוד שנאני לא אפרט כאן- המירוץ מותח ונמשך כשעתיים בסופו ניצחה הקבוצה האדומה!!

 

אחרי ארוחת הצהריים נערכו משחקי ספורט בין הקבוצה האדומה לכחולה במסגרת הגילאים השונים:

[הבנים שיחקו flag football, הבנות הגדולות ב kickball והעולות לח' שיחקו כדורגל.

 

במהלך כל הזמן הזה, חדר האומנות עמוס בחניכים ומדריכים שעוסקים במלאכה של קישוט המחנה לפי הנושאים של המכבייה- היום לכבוד ארוחת הערב- הצד של האדומים קושט על ידי הכחולים ונראה כעולמו של בטמן והצד של הכחולים קושט על ידי האדומים בסגנון קומיקס.

 

ושוב, אני מרגישה שאני לא יכולה להעביר את האווירה שיש פה באמצעות הכתיבה הכישרונית שלי:)

 

הערב, אירוע גדול שבו לוקחים חלק השכבה הבוגרת וכולם צופים- במהלך הערב, הקבוצות מקימות מדורות במטרה לשרוף חבלים שנמצאים בגבהים- וזאת לאחר איסוף עצים כל אחר הצהריים.

 

אעלה תמונות נוספות ובקרוב אשלח לכם קישור למה שנקרא campminder- אתר שבו המחנה כותב חדשות יומיות, מעלה תמונות שצולמו על ידי צלמי המחנה ווידיוים שבועיים- אני מחכה שיהיה לי שם משתמש וסיסמא לתת לכם ואז אשלח.

 

בינתיים שיהיה לכם לילה / בוקר טוב

חן

 

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה