מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Y Country Camp 21.7.2013

שבוע טוב לכולם

שלום לכל ההורים!


בלי ששמנו לב, הגענו לשבוע האחרון במחנה....אני מתקשה להאמין שזה כבר הגיע, שלושה שבועות האלה פשוט טסו...כך גם הילדים, שעל אף געגועים הביתה מתקשים להאמין שעברו שלושה שבועות.

 

הימים האחרונים היו עמוסים באירועים ופעילויות....

 

יום חמישי עד הצהריים הייתי עם הילדים בפעילויות השיגרתיות הרגילות, שחייה באגם, כדורסל, שיעור שחייה של הבנות (המטלה - לשחות מצד אחד של האגם לצד השני, בכנות - מטלה לא פשוטה בכלל. עשיתי את זה גם והיה קשה!).

אחה"צ אני יצאתי מהמחנה עד לשישי לפני כניסת שבת. יציאתי מהמחנה לא עצרה את הכיף מבחינתם הילדים.

 

אחרי ארוחת הערב הילדים יצאו לטיול SUNSET שעל פיהם, היה מדהים... הם סיפרו לי שהיה נוף מדהים והשקיעה הייתה יפה. לצערי אין לי תמונות, חלקם צילמו במצלמות שלהם ותוכלו לראות בבית.

 

ביום שישי הילדים נסעו לרחצה בחוף ים (חוף אגם למען האמת) - חוויה קצת שונה מהאגם שלנו, כי בכל זאת הנוף שונה (מחוץ למחנה) והחוף נתן הרגשה של ים...בהמשך, חזרו למחנה, התקלחו והתארגנו לסעודת שבת.

בערב הייתה לילדים פעילות משותפת "מי אני", שם הפגינו את שיפור ניכר ביכולת הדיבור באנגלית!

 

יום שבת בבוקר, בנוהל, התכנסנו באמפיתאטרון של המחנה לטקס שבת הרגיל, בו הבנות לקחו חלק - שרו שיר וסיפרו חוויות (שוב, באנגלית) מהשבוע האחרון.

 

בצהריים היו פעילויות כחלק מיום ישראל (ISRAEL DAY) שמתרחש במחנה אחת לחודש, הילדים עברו בין תחנות של הכנת פיתות על טאבון עם חומוס (עוד דבר מיני רבים שהארץ שלנו יכולה להתגאות בניצחון מוחץ על קנדה), הרקדה ישראלית (די ג'יי עמית השתלט על מערכת המחנה והשמיע שירים ישראלים שהחזירו אותנו לתקופה קצרה לאווירה של הארץ), ואף אני העברתי תחנה אחת בה דיברנו על השירות בצבא הישראלי, על התחושות, החוויות והגאווה לשרת את המדינה - תוך מבול שאלות של הילדים הקנדים שהיו מאוד סקרנים, רצו לראות תמונות וכו'. אני מאוד גאה בשירות שלי ובכלל במדינה ובצבא שלנו, ושמחתי מאוד לענות על שאלותיהם...

 

קצת תוכניות לימים הבאים:

היום יש מפגש REUNION של בוגרי המחנה לדורותיהם - על האש גדול ופעילויות שמלוות ביקור של אנשים רבים שהיו במחנה במהלך השנים (תוך כדי כתיבת האי-מייל, נכנסו קבוצת אנשים מבוגרים, בסביבות גיל 50, והמשרד גועש בקריאות OH MY GOD, חיבוקים וכו').

 

מחר יש HIGHLIGHT נוסף בחוויה הקנדית של ילדיכם. כחלק מביקורי ביום החופשי שלי במונטריאול, נקלעתי לשיחה עם אחד מהאחראים על פרויקט שמביא ילדים ישראלים, בנים ובנות לנפגעי פעולות טרור ואיבה, למחנות קיץ בקנדה. במחנה שלנו יש קבוצה של ילדים ישראלים כזו....הוא מארגן להם מחר יום בלונה פארק במונטריאול, שעל פיו הוא אחד הגדולים בקנדה. הבעיה היא שהכניסה ללונה פארק לא זולה בכלל. בסופו של דבר, אחרי התייעצות עם המשרד שלנו בארץ, עם סיד מנהל המחנה ועם אותו אדם - הצלחתי להוציא לפועל את תוכנית הלונה פארק. לשמחתי הרבה הנהלת CAMP-USA החליטה לצ'פר את הילדים (ואותי, כמובן..;)) ולקחת את עלויות הלונה פארק על עצמה. אני מאוד מעריך את נכונותם, ובעיקר את עזרתה של אירית מהמשרד שעושה מעל מעבר למעני בחודש האחרון!

 

באמת היה לי מאוד חשוב שהשבוע האחרון יהיה גדוש פעילויות והילדים יצאו בטעם טוב מהמחנה ולכן היה לי חשוב להוציא את תוכנית הלונה פארק לפועל. כמו כןן, בהמשך השבוע ביום שלישי, אצא עם הילדים ליום הקניות המובטח במרכז קניות גדול. נחזור בערב, וביום רביעי יהיה יומנו האחרון במחנה -הירגעות, פרידה, סידור הציוד, החלפת מספרים, אימיילים ופייסבוק אחרונים לקראת העזיבה שלנו ביום חמישי והטיסה חזרה לארץ.

 

עד כאן להפעם,

שיהיה שבוע טוב לכולם, עוד קצת ואנחנו בארץ :)

עמית

 

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה