Y Country Camp 21.7.2013

שלום לכולם :)

חזרנו משלושה ימי טיול קאנו משוגעים!! נסענו שלוש שעות צפונה והגענו לשמורת טבע ענקית מבחינת מימדים, שכולה מוקדשת לשיט בקאנו וקמפינג. סוג של אגם בצורת נהר, ללא זרמים (מאוד שקט), ונוף באמת יוצא דופן...אין דברים כאלה בארץ, לצערנו.

הגענו בצהריים, העמסנו את כל הציוד על ארבע סירות קאנו, והתחלנו לחתור...ביום הראשון חתרנו הרבה, ופתאום תפס אותנו מבול! כמובן, המשכנו לחתור בגשם עד לנקודת עצירה...במקום מסויים היה זרם קצת חזק, אז הורדנו את הילדים ללכת על שביל לצד האגם, והמדריכה שיצאה איתנו ואני העברנו את הסירות באזור הזרם החזק - כמובן שמצאתי את הזמן הכי לא מתאים להתהפך עם הסירה ועם כל הציוד...לא לדאוג, התעשטנו מהר ועל אף שהיינו מאוד רטובים, כל הציוד שלנו נרטב, הפכנו את הסירה והמשכנו לחוף..

בנקודת הקמפינג בנינו אוהלים ובישלנו בשטח....היום השני היה הרבה יותר רגוע, מזג אוויר מושלם לטיול....אחרי כמה שעות חתירה עצרנו באי, הקמנו את הקמפינג של אותו הלילה, והיה לנו אחה"צ ארוכים של שמש, חוף ים פרטי, רחצה באגם ושיט בקאנו בסביבות החוף.

לסיכום -

אני מבסוט מאוד מהילדים, שהיו מאוד "קולים" גם ברגעים היותר קשוחים של הטיול, שהזכירו לי קצת את תקופת הניווטים בחורף בצבא.

לידעתכם - ביום הראשון התעקשתי שהילדים יהיו לידי ויסתכלו איך אני בונה אוהלים, וכן מקפל אוהלים בבוקר שלמחרת (ומקפל את השק"שים שלהם), וביום השני רציתי שיגלו בגרות ועצמאות ויבנו לבד (כמובן, בליווי שלי), וכן בקיפול המאהל וסידור הציוד רציתי שיסתדרו לבד... אין ספק שהילדים למדו הרבה מהטיול, גם בלי לשים לב, ובטיולים שלכם להבא הם ידעו להרכיב אוהלים או לקפל שק"שים...אה, וכמובן, לשטוף כלים אחרי הארוחות :)

חזרנו למחנה עייפים אך שמחים ומרוצים, ובנתיים חוזר ללו"ז הרגיל...

לצערי הרב אין תמונות מהטיול - פשוט פחדתי מאוד על המצלמה שלי (שעלתה לי המון כסף), ומזל שלא הבאתי אותה כי באותה התהפכות היא בהחלט יכלה להיהרס. עימכם הסליחה,

בכנות, מצטער שאתם לא יכולים להיות שותפים לחוויה - עם כמה שאני אוהב את מדינתנו, נופים וטיולים כאלה פשוט אין בארץ.

שיחות הביתה של הילדים יהיו בימים הקרובים, אשתדל להודיע ערב לפני - אבל בכל זאת, עם כל המאמץ, לילדים יש לו"ז עמוס ואני מנסה לדחוף בכוח את השיחות בהפסקות הקצרות שיש להם, בלי לפגוע בהשתתפות שלהם (ועל מורת רוחם של המדריכים ושל הילדים הקנדים שלא זוכים לשיחות טלפון), כך שעל אף ההשתדלות שלי להודיע מראש, יתכן ויווצר מצב שלא אודיע מראש על השיחות.

כמובן, ילד שלא יצליח לתפוס את ההורים שלו נמצא בשבילו זמן למחרת. ייתכן כי מחר אני אצא ליום חופש מהמחנה, כמובן שאודיע לילדים ואקשר אותם למדריכה ישראלית שנמצאת במחנה חוץ ממני במקרה ויצטרכו משהו.