מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Y Country Camp 21.7.2013

מסכמים שבוע ראשון במחנה... :)

לקח לי שבוע שלם, אבל אני חושב שאני יכול להודיע באופן רשמי - אני כבר מכיר את המחנה. המקום הזה עצום, ריצת בוקר של 25 דקות עזרה לי להכיר אותו לעומק.

 

מה עשינו בימים האחרונים?

טניס, כדורסל, שיט מפרשיות (!), שחייה עם גלשן, שייט בקאנו באגם המרכזי של המחנה(כהקדמה לדבר האמיתי שיהיה שבוע הבא), קיאקים, OUTDOOR COOKING - הכנו טוסטים, פנקייקים ושתינו מילקשייקים במתחם הבישול החיצוני של המחנה. אתמול כל בני הקבוצה התכנסו ביחד עם חבריהם הקנדים להרקדה המונית - שלטעמי הייתה הצלחה אדירה! כולם שיתפו פעולה ומאוד נהנו. הבנות, מעבר לפעילויות הספורטיביות המשותפות להן ולבנים, עוסקות לעיתים באומנות - הכנת צמידים, ציורים וכו'...

 

*חשוב לי לציין - יונתן התקבל לנבחרת הכדורסל של המחנה, והיום הוא יוצא למשחק כדורסל נגד מחנה אחר הסמוך למחנה שלנו. בהצלחה לנבחרת שלנו

 

הילדים ממש נהנים וכך גם אני - הפעילויות פה מגוונות והיום מלא ועובר בלי לשים לב. לא מאמין שעבר שבוע שלם, מרגיש שהגענו לפה רק אתמול....

 

מבחינת מזג אוויר - כל השבוע היה מצויין למעט יום אחד שהיה קר, אך עד שבוע הבא יש מגמת התחממות וכבר אתמול היה יום אביבי מושלם.

 

מקווה שכולם נהנו משיחות הטלפון היום, השיחה הבאה תיערך (אל תתפסו אותי במילה - הכל נתון לשינויים ואודיע לכם במייל) ביום שישי הבא בשעה דומה (16:00-16:30 שעון ישראל).

מצטער שלא הודעתי מראש על השיחות, פשוט הרגשתי שהילדים צריכים אותן והחלטתי אתמול בערב להקדים את השיחות מיום ראשון להיום, ובכך להפוך את השיחות לנוהל קבוע - אחרי ארוחת הבוקר של שישי, לפני כניסת שבת בארץ. מבחינת מכתבים של הילדים - אני מנסה לשכנע אותם לכתוב מכתבים כל היום - כמו שאתם רואים זה לא תמיד הולך. מקווה שבימים הקרובים כל המשפחות יקבלו מכתבים ראשונים מהילדים.

 

היום יש פעילויות רגילות עד אחה"צ, ואח"כ קבלת שבת ראשונה במחנה. אני עדיין לא מכיר את הנוהל במחנה, כך שחוויות תשמעו ממני רק אחריה.

שבוע הבא ביום ראשון מתוכנן CARNIVAL DAY - עדיין נתון לשינויים עקב תחזית ליום קריר (לא קר כמו שהיה ביום רביעי). ביום שלישי אנחנו יוצאים לשלושה ימים טיול מחוץ למחנה - שיט בקאנו וקמפינג בטבע. לא אהיה זמין בימים אלו, אך אזכיר לכם על כך שבוע הבא.

 

 

שתהיה שבת שלום

עדכונים בהמשך

כמובן, תמונות הועלו לפייסבוק.

 

עמית

 

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה