מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Y Country Camp 21.7.2013

בוקר טוב לכולם!

 

מקווה שהכל טוב בארץ, כאן שגרת הפעילות העמוסה והמהנה ממשיכה!

 

היומיים אחרונים היו יומיים "הפוכים" - סגל המדריכות של הבנות הפך להיות הסגל של הבנים, ולהיפך.....הבנות מאוד התלהבו מהמדריכים החדשים שלהם והתבאסו שזה נגמר...

 

מעבר לכך, הפעילות הרגילה המשיכה.

הייתי עד למפגן הTUBING (אבוב שנמשך ע"י סירת מנוע) המרשים ביותר שראיתי - הבנות שלנו, לטענת שרה מפעילת התחנה, היו הMOST" EXTREME CAMPERS I HAVE EVER SEEN" (ציטוט מדויק).

הייתי על הסירה עם המפעילה של התחנה, לאורך כל הסיבוב הבנות צעקו FASTER (אם תסתכלו בתמונות, הסימון זה אגודל כלפי מעלה), ושרה באמת התאמצה לעשות להן סיבוב משוגע. הבנות פשוט לא ויתרו ולא נפלו אפילו פעם אחת!

המחזה המרשים תועד בתמונות ואף בוידאו קצר שבזמן זה עולה לעמוד הפייסבוק שלנו.

 

לצערי הרב, בעת עלייתי לסירה על מנת לתעד את הבנות, קרתה תקרית מצערת בה נפלו לי משקפי הRAYBAN המאוד מיוחדות שלי לאגם (לא ראיתי אותן על אף אחד עד כה). כל הצוות הסתכל ואמר לי "OHHH NO! SAY BYE TO YOUR SUNGALASSES" - ואני הייתי מאוד מבואס מהתקרית. כמובן, על אף סיכויים מאוד נמוכים לא איבדתי תקווה, ובמשך חצי שעה צללתי באתר התקרית ופשפשתי בבוץ בנסיון למצוא את המשקפיים - נסיון שהסתיים באכזבה.

כשחזרתי למגורים, הבנים ראו אותי וסיפרתי להם את הסיפור - והם התעקשו להעביר את שעת המנוחה שלהם לפני ארוחת הערב בחיפוש אחרי המשקפיים שלי....הם היו חדורי מוטיבציה על אף הצהרותיי שהסיכויים למציאתם מאוד נמוכים. אחרי חצי שעת חיפוש הוריתי להם לוותר, ללכת להתקלח ולהמשיך את היום כרגיל. מאוד הערכתי אותם והודיתי להם על ההקרבה! בסופו של דבר, עם כל הצער, משקפיים זה בסה"כ כסף וביום קניות הקרוב אני אחפש לקנות דגם זהה חדש.

 

 

כמו כן, גם הבנים חוו את עוצמת רגלה הימנית של שרה מפעילת התחנה על דוושת הגז, שלא בחלה במהירות והעיפה אותם מהאבוב כמה פעמים...

 

ביום שלישי בערב הצטרפתי לפעילות של הבנות בה היינו צריכים למצוא פריט אחד לכל אחד מהאותיות A-Z, היה הרבה אנדרלין ולצערי קבוצתנו לא ניצחה, בעיקר בגלל מקוריות של הקבוצה השנייה שנבעה מחוזק באוצר מילים באנגלית. פעם הבאה נעשה את אותה תחרות בעברית, בטוח שהתוצאות יהיו שונות :)

 

מעבר לתחנת האבובים, עשינו אתמול אימון אירובי שנקרא INSANITY שהעבירו מדריכי הספורט במחנה...לקחתי חלק באימון, ועל אף כושרי שהוא מעל הממוצע, אני יכול להעיד שהאימון לא מבייש אימון ספורט בסיירת בצבא! היה קשה ומאוד מהנה...הבטיחו לי שיעשו את זה יותר, כי הילדים מאוד נהנו ממנו!

 

ניצלנו את מזג האוויר החמים שמלווה אותנו ביומיים האחרונים לרביצה באגם ועל ה"בלוב" (מתקן מתנפח גדול על המים), משחק פולו מים, כדורעף על החוף וכו'...כמו כן,הבנים התחרו בינהם בשיט קיאקים.

עקב קשרים טובים עם מדור HIKING&TRIPPING במחנה אירגנתי לילדים טיול SUNSET (שקיעה) קצר היום אחרי הארוחת ערב. טיפוס קצר (רבע שעה) במסלול יפה ביער על אחת הגבעות במחנה שמשקיפה על שלושת האגמים ועל כל היער, ותצפית יפה מערבה לכיוון השקיעה. לצערי, אני לא אוכל להצטרף כי אני אהיה במונטריאול מהיום בצהריים עד מחר לפני כניסת שבת (שעון קנדה), אבל שמעתי חוויות מאוד חיובית על הטיול הזה וביקשתי שיוציאו אותו גם בלעדיי (למעשה, לא נשארו עוד הרבה לילות במחנה, וזה היום היחיד שהיה נוח לאחראית על הטיולים). אחת מהבנות תצא מחומשת במצלמה, והבטיחה לי שתתעד את המאורע!

 

 

כמו בשבוע שעבר, גם הפעם נעה המדריכה הישראלית השנייה תודרכה להיות קשובה לילדים. במקרה חירום - אפשר לשלוח לי אי-מייל ואני מאמין שיצא לי לקרוא אותו עוד בשהותי במונטריאול.

 

היום בצהריים לפני יציאתי אלך עם הילדים לעשות שיחות טלפון (בסביבות 20:00 שעון ישראל). צפו לשיחה.

מי שלא קיבל שיחה היום, כנראה שהילד שלו החליט לעשות את השיחה בשבת (אני מעדיף לפצל את השיחות בשביל לא ליצור לחץ על הטלפון). לא לדאוג - כולם יקבלו שיחות עד יום ראשון!

 

שתהיה שבת שלום :)

עמית

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה