מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Y Country Camp 21.7.2013

בוקר טוב לכולם!! :)

קמנו היום ליום אביבי עם טמפרטורה מושלמת - 21 מעלות, מקווה שאצלכם לא חם מדי :)

 

אתמול בערב הגיעה לסיומה מלחמת הצבעים המדוברת מהאי-מייל הקודם. לטעמי, מעבר לטיול קאנו שהיינו בשבוע שעבר, האירוע הזה היה נקודת השיא במחנה...

כל הילדים והצוות במחנה חולקו לשתי קבוצות - שחורים ולבנים..במשך יומיים התחרנו במגוון תחרויות - משיכת חבל, קרב סומו על משטח קצף גילוח חלק, טניס, כדורעף, שחייה, מציאת אבנים בתחתית האגם, פולו מים, תחרות משימות מתגלגלת, ובהמשך אירוע השיא היה הדלקת מדורה הגדולה ביותר עד שתשרוף 2 חבלים גבוהים... כמובן שכל התחרות לוותה בתחרויות שירים ועידוד וכו'.....

 

הבנות שלנו לקחו חלק בתחרות השחייה (שימו לב שבשנה הקרובה הן צריכות להתאמן בשביל לחזור שנה הבאה בכושר שחייה יותר טוב ;)), משיכה בחבל, ריקוד 'אומנותי' במים, כדורעף וכו'. הבנים השתתפו בתחרויות המשיכה בחבל, מציאת אבנים בקרקעית אגם, טניס, כדורעף ועוד....

 

אני ייצגתי בכבוד את הקבוצה הלבנה בתחרות המשיכה בחבל וקרב הסומו על משטח קצף גילוח (בכל זאת, אני אלוף הארץ בסומו בדימוס, לגילאי 8-9? ;)) - במהלך הקרב היה שם מהלך די מרשים לי ובמשך כמה שעות הייתי הגיבור המקומי במחנה, שהגיע מהצבא הישראלי ("לא חוכמה הוא היה בצבא"..הם באמת מאמינים בזה!)

 

בסופם של יומיים תחרותיים ורוויי אנדרנלין, התחרות הסתיימה בניצחון הקבוצה השחורה (לצער רוב הנבחרת הישראלית...).

אתמול אחה"צ עזבו מספר ילדים קנדים שהגיעו בתחילת המחנה, הייתה פרידה מרגשת, החלפת טלפונים ופייסבוקים והבטחה לשמירת קשר שלוותה בשאיפה להיפגש בשנה הבאה במחנה, או לחלופין בארץ בביקור של הקנדים כחלק מתוכניות ביקור של יהודים בארץ (תוכנית דורות, תוכנית MARCH FOR LIVING, תגלית וכו')

 

את היומיים הגדושים סיימנו בעל-האש טעים ואיכותי בMERCAZ עם כל ילדי המחנה (כולל השכבה הבוגרת מהVILLAGE, שם פגשנו את נציגנו בשכבה הבוגרת ליאור ויהושוע)

 

היום המחנה חוזר לשגרת הפעילות העמוסה והמהנה - בתוכנית: סקי מים, שחייה באגם, שיט בקאנו, שיט בקיאקים, כדורסל ועוד...

ברגעים אלו אני מעלה תמונות מהיומיים האחרונים לעמוד הפייסבוק שלנו.

 

מזכיר לכם שתוכלו לשלוח לילדים מכתבים ואני אעביר להם אותם.

מספר הפקס של המחנה הוא 819-687-2392, לא לשכוח לרשום בבירור את שם הילד באנגלית, הקבוצה MASADA BOYS \ MASADA GIRLS \ VILLAGE (הבנות בגירלס, הבנים בבויס, יהושוע וליאור בווילג'), ולהוסיף גם בכותרת CAMP-USA DELIVER TO AMIT.

אם תרצו, תוכלו לשלוח גם אליי באי-מייל ואני אעביר את המכתב לילדים.

 

שיחות טלפון הבאות יהיו ביום חמישי (בנות, עידן ואולי ליאור), ושבת (הבנים). כמובן, אין לי שום התחייבות לגביי זה וזה נתון לשינויים. כמובטח, ילד שלא הצליח לתפוס את ההורים בטלפון יתקשר יום למחרת שוב!

כמו כן, תשתדלו לא לגלות לילדים בשיחות הטלפון כי זה עדיין לא סגור - ביום שני הקרוב נצא ליום הקניות המצופה (שהילדים מדברים עליו כבר מהיום הראשון). ככל הנראה נלך למרכז קניות שנמצא 45 דק' מהמחנה, ויש בו OUTLETS של כל המותגים המפורסמים.

 

המשך שבוע טוב :)

עמית

 

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה