מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Y Country Camp 21.7.2013

בוקר ושבוע טוב לכולם:)

מבלי לשים לב, עברו כבר שבועיים במחנה ואנחנו פותחים את השבוע השלישי! הזמן עף, פשוט לא נתפס שאנחנו כבר אחרי החצי!

 

קצת מאירועי הימים האחרונים:

ביום חמישי הייתה תחרות כדורסל בין קבוצות הבנים במחנה..הקבוצות היו מעורבות, ונציגינו הגיעו עד השלבים המתקדמים של התחרות- עידן וקבוצתו זכו במקום הראשון! גל וקבוצתו ויונתן וקבוצתו הגיעו עד לחצי הגמר!

כמו כן, עידן זכה בתואר הMVP של התחרות וזכה בהרבה כבוד :) (אגב, הוא באמת משחק מצויין....)

 

ביום שישי הבנים והבנות נסעו לפארק מים כשעה ורבע מהמחנה (אני לא הצטרפתי כי לא הייתי במחנה באותו היום). כשניסיתי להבין את גודלו ואיכותו של פארק המים בהשוואתו למימדיון, תגובות הילדים היו גיחוך (פחחחחחח) - אמרו שהיו המון מתקנים שלא ראו בחיים, הכל היה חדש וברמה גבוהה והם מאוד מאוד נהנו. כמובן שאני לא יכולתי שלא להצטער על הפספוס...אבל אל תדאגו לי - אני הייתי עם חבר ישראלי מהמחנה בביקור קצר במונטריאול ומאוד נהנו...

 

ביום שישי אחה"צ היה לנו פעילות תחרותית בין הקבוצות לפי תחנות - חידות מוזיקה, תחרויות כדורסל, כדורגל, טניס וכו'...כל זה היה ברוח הHALOWEEN - הילדים התחפשו - גל הקיבוצניק, הבנות התחפשו לדמויות מסרט אימה (?). בהמשך הייתה קבלת שבת, כרגיל. חלק מהבנים הלכו למסיבה של השכבה הבוגרת שמתקיימת בכל יום שישי.

 

שבת בבוקר התכנסו כל ילדי השכבה הבוגרת במחנה לשמוע על חוויות השבוע האחרון ולשיר אדון עולם ביחד. טקס שקורה בכל שבוע ובהחלט מחמם את הלב! אני מנסה לעלות וידאו, במקביל להעלאת תמונות, של רגעים מהמחנה - משום מה יש דילאי בקול, אבל תנסו להנות בכל זאת:)

 

אתמול בערב (שבת) היה הפיק של המחנה, מבחינתי, עד עכשיו. בלו"ז היה מתוכננת צפייה בסרט. התכנסנו כולנו באולם קולנוע שבמחנה והתחלנו לצפות בסרט - ולפתע אחרי רבע שעה של צפייה בסרט, הייתה הפסקה למבזק חדשות בו הודיעו על נחיתה של גורמים עויינים במחנה...משם עברנו למתחם הדשא הגדול וצפינו בהצגה שבוצעה ע"י צוות המדריכים במחנה ולא מביישת אף סרט הוליוודי! תפאורה משוגעת, תלבושות, מכוניות, מוזיקה...אני ממש ממש התרשמתי! תוכלי לראות טעימה מההצגה בתמונות שיש באלבום בפייסבוק.

 

לינק לתמונות

 

ההצגה פתחה את אירועי היומיים הקרובים - הילדים במחנה חולקו לקבוצות (לבן ושחור), והיו תחרויות ומלחמת צבע עד יום שני בערב. עדכונים בהמשך :)

 

חשוב לי להגיד שהילדים משתפרים מאוד באנגלית וכל פעם שאני לידם בפעילות ושותף לשיחות שלהם באנגלית, אני מופתע מחדש!

 

מקווה שהשיחות טלפון בחמישי (של הבנות) ואתמול (של הבנים) - היו חיוביות ושמחות ותרמו לרוגע ולנחת שלכם!

 

התחזית שלי לשבוע הקרוב - יהיה אדיר! צירפתי לכם את תחזית מזג האוויר המאוד אופטימית לשבוע הקרוב במחנה....לטעמי, מזג אוויר טוב הוא סימן לשבוע טוב.

 

שיהיה שבוע נהדר ונדבר בהמשך השבוע,

עמית

   
1
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה