מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Y Country Camp 21.7.2013

שבת שלום לכולם

שבת שלום לכולם!

 

שבת ראשונה במחנה הייתה מרגשת ומיוחדת!

אתמול היה סדר יום רגיל עד אחר הצהריים - שחייה באגם, כדורסל, טניס וכו'....

יונתן נסע לייצג את המחנה בנבחרת הכדורסל עד גיל 14 של YCC, במשחק נגד מחנה שכן.

עדיף שלא אנקוב בתוצאה - לי לא היה חלק במשחק הזה! (יונתן קלע 6 נקודות....מתוך 30 קבוצתיות....) ההפסד היה דו ספרתי גבוה :) נתנחם בכך שלפחות בגזרת הכדורגל בוגרות (הבנות הבוגרות במחנה שיחקו, לא הבנות שלנו) ניצחנו.

 

בהמשך התארגנו לקראת ערב שבת, כל המחנה לבש לבן והתכנסנו ב"מרכז" (האזור המרכזי במחנה, שנקרא גם "Rabin Center" ע"ש יצחק רבין ז"ל).

היו כמה הופעות שכללו שירים וריקודים של הUNIT'S השונים......

 

בהמשך נכנסנו לחדר אוכל לארוחת שישי, היה קידוש והדלקת נרות ואכלנו ארוחת ערב טובה.

בערב הייתה פעולת בנים-בנות של הקבוצה.

היום הלו"ז קצת יותר רגוע - השקמה מאוחרת בסביבות 9:30 וארוחת בוקר שהוגשה לאוהלים. בהמשך התכנסנו כל המחנה באמפיתאטרון של המחנה לשמוע דבר תורה, לשיר אדון עולם ועוד שירים יהודים שמסתבר שהקנדים יודעים הרבה יותר טוב ממני ומכל הקבוצה שלנו (שירים בעברית!).

כל קבוצה עלתה לבמה ואמרה ממה הם הכי נהנו השבוע...בהמשך הייתה ארוחת צהריים ואח"כ תחרויות בMERKAZ בין הבנים לבנות.

במשחק "שרופים" עם הקנדים עידן ויונתן הפגינו יכולות קליעה מרשימות, ואפילו מאיה לקחה חלק והגיעה לשלבים האחרונים. אגב - במשחקי כדורסל היום-יומיים, גל מככב! אף אחד לא מצליח לעבור אותו...יש פוטנציאל לנבחרת הישראלית...(מקווה שנארגן משחק של הנבחרת הישראלית בהמשך, מבטיח לעדכן בנוגע לתוצאות ;))

עכשיו חזרנו מרחצה באגם, ואחרי ארוחת הערב יש מסיבה בחוף....

 

עד כאן העדכונים היומיים.

 

אתמול עשינו פעולה - הקבוצה ואני, בנפרד מכל הקנדים. רציתי לשמוע בעיקר איך היה להם השבוע וחילקתי להם את המכתבים. אני חייב לציין שהופתעתי מהתגובות שלהם. בכל זאת, שבוע ראשון, צריך להתאקלם, הגעגועים מתחילים (לפני השלב שמתרגלים לעובדה שרחוקים מהבית ומהשפחה, השבוע הראשון עלול להיות קשה), קשה עם האנגלית וכו'.... ביקשתי מכל אחד להגיד מה אהב השבוע ומה לא אהב.

כולם, ללא יוצא מן הכלל, ציינו שהם מאוד מתחברים לילדים בקבוצות ולמדריכים הקנדים, הרבה ציינו שהם מרגישים שיפור ניכר באנגלית, מרגישים שהשבוע עבר מאוד מהר ושכל יום הוא מלא חויות בפני עצמו וקשה לתאר אותן במכתבים\שיחות טלפון שבועיות.

 

כמו כן, הם ציינו כי נהנים מאוד מהקבוצה הישראלית ושהם חברים טובים והתחברו מאוד בשבוע האחרון. הופתעתי בעיקר מההסכמה הכללית שאף אחד מחברי הקבוצה לא חלק עלייה שכולם מאוד מרוצים מהשבוע הזה וכי לא שמעתי מאף אחד על ציפייה למשהו אחר\ציפייה ליותר.  (בתחילת השיחה אמרנו שמשאירים את הציניות בחוץ - כל אחד להגיד מה הוא באמת מרגיש)

 

אני יכול, בלב שלם, לסכם שבוע ראשון מוצלח מאוד. למעט מקרים בודדים ובאמת זניחים, לא היו שום בעיות עם הילדים - לא משמעת ולא בכי. אני בקשר רציף עם המדריכים הקנדים שלהם שאומרים שהילדים מתנהגים מצויין. על פי איך שהשבוע הראשון התנהל - אתם יכולים להיות רגועים בארץ.

 

עד כאן להפעם,

 

תמונות עלו הבוקר לפייסבוק, למי שעדין צריך את הקישור יוכל למצוא את התמונות פה

 

 

שבוע טוב לכולם,

עמית

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה