פולמר גריינג′ 21.7.2013

חוזרים הביתה

שלום הורים יקרים,

זה הזמן לעדכן אתכם בפעם האחרונה, בכל מה שהיה לנו ביום האחרון.

התעוררנו בפולמר, עם צביטה בלב למחשבה שהיום עוזבים.Smileys
אכלנו ארוחת בוקר בפעם האחרונה, עלינו לארוז את מה שנשאר, נפרדנו מהצוות (הצטלמנו עם ריס המקסים ועם אנדי החתיך..Smileys) ועלינו על אוטובוס ללונדון.

כיוון שהטיסה רק בלילה זה אומר שיש לנו יום שלם נוסף לטייל!!Smileys

הלכנו למוזיאון הטבע ההיסטורי, שבו יכולנו לראות מאובנים של חיות שנכחדו כבר מזמן: דינוזאורים, העצלן הענק, ציפור הדודו (שנראית ממש מצחיקהSmileys), זוחלי ענק ועוד..

לאחר מכן, (שהרי לא ייתכן יום בלי שופינג) הלכנו לקניון ווסטפילד הע-נ-קSmileys עם כל המותגים הכי שווים. הזמן עבר בנעימים ובלי שהרגשנו כבר הגיע הזמן לצאת לכיוון שדה התעופה.

כשהגענו גילינו שהטיסה התעכבה קצת (לא נורא), שוב עברנו את כל תהליך הצ'ק אין והבדיקות הביטחוניות, קצת שופינג בדיוטי פרי ומשחקים בארקייד, משחקי חברה בזמן ההמתנה לעליה למטוס וכבר מצאנו את עצמנו על המטוס בדרך חזרה לישראל.

הילדים, יש לציין, היו מקסימים וממושמעים לאורך כל הדרך.   Smileys

קבוצת פולמר היקרה שלי,
 מה יש לומר: התאהבתי!SmileysSmileysSmileys
 הייתם נפלאים לאורך כל הדרך: מקסימים, ממושמעים, בד"כ עומדים בזמנים Smileys ,
 נהניתי איתכם מאוד והפכתם את השבועיים הללו לחוויה מדהימה.   Smileys

שחר ט (חמדמדה), מנור (מתקתקה), שיר (שירה), עדן (עדנה), נוי (נויה), שחר ש (שחרולה), הדס (חדס), יובל (יובי), גנית (גניה, לזניה), מאיה (ג'וק, מאיצ'ו), ניקול (ניקה), רועי (רויק'ה), נווה (פיץ), אליקו (קופיקו), מתנאל (מתן), אור (אורי), רידאן (קטנטן) וראני (ראנראן)