פולמר גריינג′ 21.7.2013

טירת וינדזור

שלום הורים יקרים.

היום היה יום מדהים!!!Smileys
עד הצהריים סדר היום היה רגיל: השכמה, ארוחת בוקר, לימודים (בפעם האחרונה!!!), וארוחת צהריים.
ואז התארגנו ויצאנו לבקר במקום המהמם שנקרא טירת וינדזור.Smileys
שכחתי את המצלמה...Smileys
למזלי ניקול המקסימה Smileys נתנה לי להשתלט על המצלמה שלה כך שנוכל לחלוק איתכם את היום:
הפלאשים התחילו להבזיק עוד לפני שירדנו מהאוטובוס.. ואמנם היה קשה אבל החלטנו לחכות עם טירוף השופינג עד לאחר הסיור בטירה.Smileys
מילים לא מספיקות לתאר עד כמה יפה המקום הזה. התמונות מראות את החוץ אבל אסור היה לצלם בפנים...Smileys
ראינו דגם מוקטן של מגורי המלכה (כי לא מאפשרים למבקרים להכנס למגורים הממשיים..), את אולם הכס ואת כס המלוכה (וגם כס מלוכה עתיק שכבר לא בשימוש).
ראינו תצוגה מהממת של כלי נשק מימים עברו (רועי הכריז שהוא חייב לקחת לפחות חרב אחת למזכרתSmileys) ובכל פינה היו חליפות שריון בגודל אמיתי. ראינו את תצוגת כלי החרסינה, חדר הישיבות, חדר מוסיקה, חדר השינה  של המלך ועוד..
לאחר הסיור יכולנו להצטלם עם שומר במדיםSmileys(שקצת הפתיע אותנו כשזז פתאום והתחיל לצעוד)
ראינו גם יחידה של 4 שומרים שזזו בתיאום מוחלט (עשיתי להם בוק..)Smileys
ואז השתוללנו קצת עם השופינג.. Smileys ועלינו על האוטובוס חזרה לפולמר.
הגענו היישר לארוחת הערב (כנפיים ברוטב ברביקיו) ולאחר מכן עשינו פעולה אינטימית, רק לקבוצה הישראלית. היה ממש כיף!!Smileys

בהחלט יום שצריך להרים כוסית לחיים לכבודו!! Smileys
היה יום נפלא ועמוס בחוויותSmileys

אוהבים המון Smileys(אבל לא ממש רוצים לחזור..Smileys)