פולמר גריינג′ 21.7.2013

שלום הורים יקרים

היום הגדול סוף סוף הגיע!!Smileys

התעוררנו מוקדם, התלבשנו בהתאם לתחזית מזג האוויר
(שמסתבר שהיתה מוטעית - במקום 21 מעלות שחשבנו שיהיו קיבלנו יום של שמש וטמפ' קרובה יותר ל-30 מעלות...Smileys)
אכלנו ארוחת בוקר ועלינו על אוטובוס לבירת אנגליה.

התחלנו את היום הקסום בשיט על נהר התמזהSmileys. ראינו את הטאואר-ברידג' ולונדון-ברידג', את הלונדון איי (הגלגל הענק הגדול ביותר באירופה) ואת ווסט מיניסטר (בתי הפרלמנט הבריטיים) והביג בן - האם ידעתם שרק השעון הוא הביג בן ולא המגדל כולו?Smileys
סיימנו את השיט למרגלות הביג בן והלכנו לראות (מבחוץ) את הכנסיה שבה התחתנו הנסיך וויליאם וקת'רין.Smileys
לאחר מכן עברנו דרך ריג'נט פארק - גני הארמון -Smileys וצילמנו את בעלי החיים שם.
ראינו את ארמון בקינגהם - שהיה עמוס במיוחד היום כיוון שהיו חילופי משמר.
הצטלמנו (הרבה) עם תאי טלפון אדומים (שהילדים פשוט השתגעו מהם..Smileys) וכמובן גם עם המזרקות והאריות בטרפלגר סקוור.
ואז, ש-ו-פ-י-נ-ג!!!!!!!!!!!Smileys
שעתיים של שופינג מטורף בפינת חמד מדהימה בלב לונדון העונה לשם קובנט גארדן.
לאחר השופינג (שלדעת הילדים היה קצר מידי!!!Smileys) עלינו על האוטובוסים בדרך חזרה לפולמר ובדיוק אז החל לרדת גשם.. Smileysמזג אוויר מתחשב...Smileys

ארוחת ערב, מקלחת, ופעילות ערב רגועה אחרי יום ארוך - צפינו באחד הסרטים הטובים ביותר שיצאו אי פעם - אווטאר Smileys(לדעתי לפחות..)