מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ליטל קנדה 15.7.2013

תורף פארק והטעם של הסוף!!!!

רגע לפני שהטירוף נגמר, יצאנו היום ליהנות מיום אחרון של אקסטרים. Smileys

 

נסענו לפארק השעשועים הגדול 'תורף פארק', שם נהנינו ממגוון של רכבות הרים, מתקנים מפחידים, וגם כאלה שפחות. שיחקנו במשחקים וזכינו בבובות ענקיות, אכלנו בדוכנים של המקום והצטיידנו במזכרות מהפארק. כל כך נהנינו שאפילו הגשם שהתחיל לרדת באמצע לא הפריע לנו! Smileys

 

כמובן שהדרך לא הייתה קצרה במיוחד. עברנו במעבורת ואחריה הייתה לנו עוד נסיעה של שעתיים, בה נהנינו מהנוף היפה של אנגליה, שרנו שירים, שיחקנו ודיברנו. את אותו הדבר עשינו גם בדרך חזרה.

 

חזרנו למרכז עייפים מאוד ומלאים בחוויות טובות. וישר נכנסנו לחדרים להתפנות למשימה החשובה מכל- אריזת המזוודה! באמצע הפסקנו והלכנו להיפגש כל הקבוצה ביחד כדי להגיד מילות פרידה ולדבר על מה שהולך לקרות מחר.

 

אז מה באמת הולך לקרות מחר? נצא בבוקר ישר ללונדון ונבלה כמה שעות ברחוב פיקדילי. Smileysלאחר מכן נמשיך לכיוון שדה התעופה ונעלה על טיסת הלילה של אל על לארץ.

 

אנחנו יוצאים בטיסה מספר 314LY  שנוחתת בישראל ביום שלישי ה- 30.7.13 בשעה 6:30 בבוקר.  אנחנו ממליצות להתעדכן עם האתר של אל על במידה ויהיו שינויים.

 

מחכים כבר לראות אתכם  בשדה. נעמה לא תהיה על הטיסה מכיוון שהיא עוברת להדריך קבוצה נוספת אחרת של סאמר סקול, מוסרת דרישת שלום חמה וחיבוקים.

Smileys

מתראים בקרוב- ילדי ליטל קנדה, נעמה ושחף.

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה