ליטל קנדה 15.7.2013

קניות וגשם - יופי של חוויה אנגלית

הורים יקרים חזרנו מהקניות!!! Smileys

אז היום התעוררנו כרגיל. הלכנו לאכול ארוחת בוקר טובה כדי שיהיה לנו כוח לכל השקיות שנצטרך לסחוב בפורטסמות. אחרי ארוחת הבוקר עלינו על האוטובוס ונסענו ביחד עם שאר ילדי המרכז (הצרפתים והגרמנים) אל המעבורת שתיקח אותנו לפורטסמות.

כשהגענו לעיר עלינו על מגדל התצפית של פורטסמות והשקפנו על העיר היפהSmileys. במגדל הייתה רצפת זכוכית שיכולנו לעלות עליה. צילמנו ונהנינו שם. ירדנו חזרה והמשכנו למרכז הקניות. חלקנו נשארנו  במרכז להנות מהחנויות שהיו שם וחלקנו הלכנו ביחד לחנות הענק 'פריים מארק'... כל אחד חזר מהחנות הזו עם לפחות שקית ענקית אחת.

היה מאוד משתלם והרגשנו שעשינו קניות מוצלחות ולא יקרות מדיי. כשסיימנו את הקניות, חזרנו למעבורת בפורטסמות שלקחה אותנו ישירות אל האי. Smileys

הגענו אל לליטל קנדה, כשלפתע פתאום הגשם הגיח משום מקום, כמובן ששמרנו על הקניות שלנו, נכנסו במהרה לחדרים, הדלקנו את החימום והוצאנו בגדים חמים. Smileys

הלכנו לארוחת הערב, שהפעם כללה מקלוני תפוח אדמה, צ'יקן נאגטס טעים, תירס, שעועית ומבחר סלטים. בעודנו שבעים ומרוצים מהיום הארוך והכיפי הזה- הייתה באפשרותו לבחור לצפות בסרט או לקבל זמן חופשי. רובנו העדפנו את הזמן החופשי בבקתות- על מנת שנוכל לארגן את כל החפצים שלנו, וכן- לא מאמינים שזה כבר קורה- לארגן את המזוודה (לחרוצים שמביננו). Smileys

מחר סוף סוף מחכה לנו פארק שעשועים- כולנו מחכים בציפייה רבה למתקנים האקסטרימיים ולטירוף שהולך להיות שם.