מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ליטל קנדה 15.7.2013

איזה יום שמח יום של הפתעות!!!

הורים יקרים חזרנו לעדכן אתכם!!! היום היה יום גדוש בהפתעות ודברים נהדרים.

 

התחלנו את היום כרגיל בארוחת בוקר אנגלית מפנקת. מארוחת הבוקר רצנו ישר למבחן המסכם שיבדוק בכמה שיפרנו את האנגלית שלנו. Smileys

 

לאחר ארוחת הצהריים, החלטנו לערוך הפתעה לילדי האקסטרים המקסימים שלנו, ויצאנו ביחד לעיר ניופורט כדי לעשות קניות ולהסתובב קצת ברחובות העיר היפהפייה הזאתSmileysהיו לנו שעתיים לקניות וכמובן שניצלנו אותן כראוי, אך השארנו גם טעם לעוד לקראת מחר כשנצא לקניות בפורטסמות.

 

ישר מהטיול הגענו לארוחת הערב. וחיכתה לנו שם הפתעה טעימה. ארוחת הערב היה ברביקיו בריטי עם המבורגר, נקניקיות ועוף. שמחנו מאוד וזללנו את מה שהוגש לנו ישר מהאש!!

 

אחרי ארוחת הערב קיבלנו עוד הפתעה מרגשת. זכינו לעשות כל הקבוצה ביחד את הנדנדה הענקית שיש במרכז. זהו המתקן שחיכינו לעלות עליו מהיום שהגענו לכאן. כל פעם שניים עלו על הנדנדה וכל יתר הקבוצה משכה אותם כדי שיעלו למעלה. כשהגענו למעלה היינו צריכים לשחרר את החבל וככה עפנו למטה והתחלנו להתנדנד. Smileys

היה מטורף!! צרחנו מלא ונהנינו בטירוף.

רצינו לעלות שוב אבל לא יכולנו כי משם היינו צריכים להמשיך ישר לטקס הסיום של הלימודים. בטקס קיבלנו תעודות, גילינו בכמה נקודות שיפרנו את המבחן השני, נאמרו מילות סיום מהמורים ונפרדנו מהם.

Smileys

סיימנו את טקס הסיום וחזרנו לחדרים עייפים, סידרנו את הקניות במזוודה ודאגנו לבדוק שנשאר שם מספיק מקום בשביל כל מה שנקנה מחר בטיול לפורטסמות.

 

עכשיו אנחנו הולכים לישון. נספר לכם מחר איך היה בטיול!!! Smileys

 

אוהבים ומתגעגעים- קבוצת ליטל קנדה, נעמה ושחף.  

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה