מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ליטל קנדה 15.7.2013

מתחילים להרגיש את הסוף וממשיכים בטירוף

שלום לכם!!

 

עוד יום של סאמר סקול נגמר לו ופתאום הבנו שאנחנו כבר כמעט בסוף. אנחנו כבר מתגעגעים אך מצד שני רוצים שלא יגמר כל הכיף הזה!!!!

 

היום התעוררנו למזג אוויר קצת יותר סגרירי ממה שהיה עד עכשיו וגילינו מה זה קיץ אנגלי

אמתי. מדי פעם ירדו טיפות גשם ומדי פעם השמש יצאה וחיממה אותנו. כמובן שזה לא הפריע לנו  להמשיך בשגרת הפעילויות שלנוSmileys

 

היום היה יום הלימודים האחרון שלנו לפני המבחן המסכם שיערך מחר. המשכנו בפרויקטים וסיימנו את החוברות לימוד. מחר ניגש למבחן ונראה בכמה שיפרנו את האנגלית שלנו. Smileys

 

לצהרים קיבלנו ארוחת סנדוויצ'ים בבגט. יכולנו לבחור מבין מגוון תוספות ולהכין לנו בגט משובח. היה נקניק, עוף במיונז, סלט ביצים, פלאפל, חומוס, גבינה צהובה וסלטי ירקות.

 

בפעילויות המשכנו ליהנות ממתקני האקסטרים של המרכז. טיפסנו על סולמות, קפצנו מגובה רב וירינו בחץ וקשת. חלקנו עברנו פעילות הישרדות בשטח.   

 

בארוחת הערב חיכתה לנו ארוחה ביתית. היו שניצלים, פירה ירקות מבושלים, בורקס צמחוני ומבחר ירקות חתוכים. כמובן שמהשניצלים ביקשנו מנה נוספת כי זה כל כך השכיר לנו את הבית. לקינוח חיכתה לנו עוגת שוקולד מפנקת וגם אותה זללנו בהנאה.

 

אחרי ארוחת הערב ישר ניגשנו להתארגן לדיסקו. כולם השקיעו בהופעה, גם הבנים וגם הבנות. הצטלמנו ביחד והלכנו לרקוד עם יתר נערי המרכז.

התקשטנו בנוצות, רקדנו עם כולם, שיחקנו לימבו, צחקנו ונהנינו מאוד. Smileys

 

אחרי שהדיסקו נגמר הלכנו לשבת בקיוסק, לקנות פיצה ושתייה ולשחק במשחקים שיש שם.

 

השבוע הגיע למרכז מדריך עם גיטרה. מדי פעם אנחנו יושבים ומפגינים את כישורינו בנגינה אתו. אנחנו נהנים מאוד לשמוע אחד את השני מנגנים. זה יוצר אווירה טובה ונעימה!!  

 

נמשיך לעדכן גם מחר!Smileys

 

אוהבים- קבוצת ליטל קנדה, נעמה ושחף

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה