ליטל קנדה 15.7.2013

טיולים, שיעורים ומה שביניהם

הורים יקרים, היום אנחנו יכולים להגיד סוף סוף שראינו טירה באנגליה!!!!! Smileys

כמובן שפתחנו את הבוקר בארוחה טובה ומזינה וצברנו כוח לקראת הטיול שלנו לטירת קריסברוק

הטיול היה נהדר! מזג האוויר התקרר מעט והשמש יצאה מבעד לעננים מדי פעם. קיבלנו מזג אויר מצוין לטיול. Smileys

יצאנו מהמרכז לנסיעה של עשרים דקות והגענו לטירה. בטירה הסתובבנו על החומות וראינו את הנוף היפהפה שנשקף ממנה. גילינו איך חיו שם בימי הבינייםSmileys. ראינו חמורים שחיים במקום והסתובבנו ברחבי הטירה והחצר. כמובן שלא ויתרנו על חנות המזכרות ורכשנו כמה פריטים שיהיה לנו להביא לכם לארץ.

בארוחת הצהריים הרגשנו כמו במקדונלדס. היה המבורגר וצ'יפס. וגם קיבלנו סלט שהוכן במיוחד בשבילנו בהשראת בקשה של כמה ילדים מהקבוצה. היה טעים ומשביע.

בשיעורים המשכנו בפרויקטים והתקדמנו בחוברת. היום גילינו שנשאר לנו רק עוד שני שיעורים מחר ואז נעבור מבחן מסכם לבדוק בכמה שיפרנו את האנגלית שלנו.

בארוחת הערב נהנינו מאורז בתוספת רוטב בשר ומנת בורקס צמחוני. כמובן שהיו גם תוספות של ירקות מבושלים. לקינוח הייתה גלידה בטעמי תות ושוקולד.

אחרי ארוחת הערב נהנינו מזמן איכות של הקבוצה בבריכה. אחר כך הלכנו להתקלח ולהתכונן לשינה.

נעדכן אתכם מחר שוב!!!

אוהבים- קבוצת ליטל קנדה, נעמה ושחף!!!