ליטל קנדה 15.7.2013

אקסטרים ונהנים!!!

עוד יום עבר עלינו לטובה!!!!! Smileys

כמובן שהוא התחיל בארוחת בוקר בריטית וזכינו שוב לטעום לביבות תפוחי אדמה ונקניקיות. לצד האוכל האנגלי המסורתי קיבלנו גם קורנפלקס עם חלב וירקות עם גבינה.

בשיעורים המשכנו להתקדם בחוברות העבודה ולמדנו עוד קצת על חברינו לכיתה. השיעורים מאוד מעניינים ואנחנו לומדים בהם הרבה. Smileys

בארוחת הצהרים  היה כמובן תפוחי אדמה ויכולנו לבחור לשים עליו תבשיל צ'ילי או רוטב פטריות. מעל פיזרו לנו גבינה צהובה ואכלנו בהנאה. בנוסף היה גם סלט טונה משובח ומבחר סלטים.

מאוד נהנינו מהארוחה העשירה הזאת. Smileys

בפעילויות היום ירינו בחץ וקשת,Smileys הייתה פעילות הישרדות בה בנינו אוהלים, למדנו איך להדליק אש ולהסתדר בעצמנו בטבע. בנוסף לזה עשינו פעילות שנקראת סולם יעקב. זהו תרגיל בו היינו צריכים לעלות משלב

לשלב בסולם כאשר הרווחים בין השלבים נהיים יותר ויותר גדוליםSmileys. עוד פעילות הייתה הליכת חתול בה היינו צריכים לעבור בין עמוד לעמוד, כל פעם בגובה יותר גבוה ובדרך אחרת. פעם אחת על ידי חבל, פעם אחת על קורה בלי להחזיק משהו בידיים (כמובן שהיינו מאובטחים בחבל), ופעם אחת על ידי חבלי טרזן. בסוף גלשנו למטה בעזרת חבל האבטחה שחובר אלינו. Smileys

לפני ארוחת הערב זכינו לגשם בפעם ראשונה באנגליה. נהנינו ממזג האוויר הקריר לכמה דקות עד שהגשם נפסק והשמש חזרה. הגענו לארוחת הערב מרוצים ורעבים. לשמחתנו היו שניצלונים, פשטידת דגים, שניצל צמחוני, צ'יפס, אפונה, גזר ופטריות. לקינוח היה חטיף שוקולד בצורת עוגה. Smileys

אחרי ארוחת הערב הלכנו לפעילות הערב שלנו. היום הפעילות התחלקה למספר מוקדים. יכולנו לשחק כדורסל או ללכת לחדר גדול ובו ליהנות ממשחקי קזינו ומשחקי חברה ולראות סרט של ג'יימס בונד. עכשיו אנחנו חוזרים לחדרים, מתארגנים לשינה ומארגנים מחר את התיק לקראת הטיול מחר באחת הטירות הסמוכות.

נספר לכם מחר איך היה, Smileys

בינתיים שולחים לכם חיבוקים ונשיקות Smileys מכל ילדי וילדות "ליטל קנדה".