ליטל קנדה 15.7.2013

מנוחה וים- יופי של יום

אז היום יום ראשון. היום החופשי של האנגלים. הזדהינו איתם וישנו עד מאוחר. זה מאוד עזר להתרענן אחרי הטיול בלונדון ולצבור כוחות לקראת השבוע השני בסאמר סקול. Smileys

אז אחרי שהתעוררנו היה לנו זמן חופשי. לפני ארוחת הצהרים עשינו פעילות קצרה רק של הקבוצה, בה ערכנו הכרות יותר מעמיקה של חברי הקבוצה. בפעילות כל אחד כתב על עצמו פרט אחד שאף אחד אחר לא יודע עליו ואנחנו היינו צריכים לנחש מי כתב מה.

אחרי הפעילות הלכנו לארוחת הצהרים ושמחנו לגלות שיש המבורגר בלחמנייה וצ'יפס. אכלנו הרבה ושבענו ואחרי זה נחנו קצת והתארגנו לקראת היציאה לחוף הים. Smileys

בחוף הים חלקנו נכנסנו למים, מצאנו סרטנים וצדפים, עשינו מלחמת מים ושיחקנו עם כדור במים. חלק מאתנו, שלא רצה להיכנס לים, נשאר על החוף ונהנה ממזג האוויר השמשי והנעים וכמובן שגם שיחקנו בחול ובצלחת מעופפת.

חזרנו מהים, היה לנו זמן להתקלח והלכנו לארוחת הערב. לאחר מכן המשכנו לפעילות משותפת לכל ילדי המרכז. בפעילות היינו צריכים להצליח להפיל ביצה מגובה רב מבלי שהיא תשבר. את האביזרים שיעזרו לנו לשמור על הביצה כדי שלא תשבר קיבלנו רק אחרי שעמדנו בכמה משימות. היינו צריכים לקפוץ כל הקבוצה ביחד בחבל, להעביר כדור מאחד לשני דרך הרגליים, לזרוק צלחת מעופפת לסל, להעביר כדור מנקודה לנקודה בעזרת מקל ולהעביר חישוק במעגל בלי לעזוב ידיים.

כמובן שעמדנו בכל המשימות וקיבלנו את האביזרים. עטפנו את הביצים טוב, טוב כדי שלא ישברו וזרקנו אותן.

יצאנו מהפעילות מרוצים ועכשיו יש לנו זמן להיות בחדרים, לבלות בקיוסק של המרכז ולשחק ביליארד ובמשחקי וידאו.  Smileys

לאחר מכן נלך לישון כדי שיהיה לנו כוח ליום חדש של לימודים ופעילויות.