ליטל קנדה 15.7.2013

דיסקו רגע לפני שנוסעים ללונדון

איזה יופי של יום היה לנו!!!! Smileys

היום בנוסף לשיעורים יצאנו לטיול רגלי קצר באזור המחנה. ראינו את העיירה היפהפייה WOOTON  , את החוות שנמצאות ליד, את פסי הרכבת שמובילים את המלכה בביקוריה לאי וקינחנו את הטיול בגלידה טעימה בסופר בעיר.

בשיעורים המשכנו בפעילויות המעניינות שעוזרות לנו ללמוד עוד אנגלית. אנחנו מדברים כל כך הרבה אנגלית, שכבר בינינו אנחנו ממשיכים לדבר אנגלית ולא עברית.

כמובן שלא דילגנו על הארוחות והמשכנו ליהנות ממטעמי המטבח האנגלי. נהנינו במיוחד מלביבות תפוחי האדמה שהוגשו בבוקר ומהפסטה עם הגבינה בצהריים.

בערב חיכתה לנו מסיבת דיסקו של כל נערי ונערות המרכז. היינו במסיבה בערך מאתיים אנשים. לקראת המסיבה הבנות סידרו את השיער, בחרו את השמלה היפה ביותר והתאפרו. הבנים התארגנו מהר מאוד.

הייתה אווירה מאוד טובה במסיבה. כולם נהנו ורקדו. מי שלא רצה לרקוד יכול היה לשחק ביליארד או לשבת בחוץ ולהכיר אנשים חדשים.

החבר'ה שלנו התיידדו מאוד עם הבריטים והיה להם קשה כשהמסיבה נגמרה והיינו צריכים לחזור לחדר. Smileys

אבל לא הייתה לנו ברירה אלא לחזור מהר כדי להתארגן לקראת מחר. כידוע אנחנו נוסעים ללונדון ליומיים לראות את המחזמר "מלך האריות", להצטלם עם כל המפורסמים במדאם טוסו ולטייל ברחובות העיר. כמובן שבין לבין לא נשכח לקנות מזכרות בשבילכם.

בנוסף הכנו את הכביסה ככה כשנחזור מלונדון יהיו לנו בגדים נקיים לשבוע השני של הסאמר סקול.

מבטיחות לעדכן אתכם ברגע שנחזור מלונדון, ביום שבת. Smileys

שיהיה לכולם שבת שלום. אנחנו מתגעגעים ואוהבים אך יחד עם זאת מאוד נהנים להיות פה!!!!