מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ליטל קנדה 15.7.2013

יום ראשון באנגליה!! איזה כיף

הורים יקרים שלום!

התעוררנו לבוקר הראשון בליטל קנדה וגילינו מה זה ארוחת בוקר אנגלית. בתפריט היה ביצה מקושקשת, דגני בוקר וטוסט עם חמאה. ובמיוחד בשבילנו הוסיפו ירקות וגבינה כדי שנרגיש כמעט כמו בבית.
Smileys
אחרי ארוחת הבוקר ניגשנו למבחן כדי להתחלק לרמות באנגלית והכרנו את המורים שילמדו אותנו. אחרי המבחן היינו צריכים להפגין את ידיעותינו בחידון על אנגליה. כל זה גרם לנו להיות רעבים אז הלכנו לארוחת הצהרים. 

אחרי האוכל התחלנו בפעילויות האקסטרים שכה ציפינו להן. עשינו סנפלינג, טיפוס קיר, לחימה בסיף ןפעילות שנקראת all aboard  שבמהלכה שלושה ילדים בכל פעם עולים על עמוד בגובה 15 מטר וצריכים להישאר שם ביחד בלי ליפול. למען הסר ספק- חבשנו קסדה והיינו מאובטחים בחבל. מאוד נהנינו ואנחנו מצפים לעוד פעילויות כאלה.
גם זה גרם לנו להיות רעבים והמשכנו משם ישר לארוחת הערב. היום היה צ'יפס ורביולי וזה כמובן שימח את כולנו.Smileys

במהלך הערב הצוות במקום נתן לנו זמן חופשי להיות באינטרנט Smileys ולשחק במשחקי ספורט. בהזדמנות הזאת ניצלנו את הזמן להכיר יותר טוב את שאר הנערים והנערות שנמצאים איתנו במרכז.

הלכנו להתארגן בחדרים עייפים אך מרוצים וכמובן שלא שכחנו להכין את התיק לקראת מחר- הנסיעה שלנו לעיר רייד שנמצאת על האי בו אנו גרים. נספר לכם מחר איך היה ומה ראינו שם. מחר אנחנו גם מתחילים את שיעורי האנגלית לפי ההקבצות. ללא ספק מחכה לנו יום מעניין.
אוהבים הרבה!!!!! קבוצת ליטל קנדהSmileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה