ליטל קנדה 15.7.2013

סוף סוף אנגליה!!!!

הורים יקרים ואהובים- אנחנו כבר באנגליה!!! Smileys

אז אחרי יום מאוד ארוך שהתחלנו אותו בשדה התעופה ב-3 בבוקר, נחתנו בשדה התעופה לוטון, שם פגשנו את מאת'- הנציג מבית הספר שחיכה לכבודנו. משם התחלנו בנסיעה למרכז שלנו. בדרך עלינו על מעבורת ושטנו על הים. המעבורת היפה יצאה מ- southhamptons  והגיעה אל האי Isle of wight כעבור שעה.

הילדים ואנחנו היינו מאוד נרגשים לראות את המרכז היפהפה והירוק: האגם מסביב, בקתות העץ והנהר שזורם פה ליד, גרמו לכולנו להרגיש בחלום !!!! כשהגענו למרכז, חילקו אותנו לחדרים. כל חדר הוא בעצם בקתת עץ גדולה שמכילה מספר מיטות, שירותים ומקלחת. אז הנחנו את כל הציוד. ולפני שהספקנו לסדר את המזוודות, הלכנו כולם יחד לארוחת הערב הראשונה במרכז. Smileys

אז מה אכלנו?- היה לנו קצת צ'יפס, קצת אורז (לא  נשקר- אין על האורז של הבית, אבל לאט לאט נתרגל) שניצלוני דגים, מאכל שנראה קצת כמו אגרול, ומגוון ירקות: שעועית, חסה, אפונה וגזר. ולקינוח- אכלנו עוגת שוקולד טעימה.

בתום הארוחה, ערכנו היכרות קצרה עם מנהל המרכז- ג'ף. עשינו סיור במרכז המדהים שלנו, ראינו את המתקנים השונים והאקסטרימיים, ביקרנו בכיתות הלימוד, והתחלנו להכיר מקרוב את "ליטל קנדה".

כשסיימנו את הסיור, הלכנו לחוף הסמוך למרכז, שיחקנו פריסבי, אספנו צדפים. והכי חשוב- הכרנו לראשונה את החבר'ה מחו"ל שנמצאים אתנו במרכז והתחלנו את שיחות ההיכרות הראשוניות איתם, היה מרגש.

מזג האוויר באופן מאוד לא צפוי- חמים ונעים!!! חייבים לציין שלרגע שכחנו שאנחנו באירופה.

אז ככה נגמר יום הראשון של הסאמר סקול בליטל קנדה.... הילדים והילדות הגיעו למיטות ב-10, התארגנו, סידרו את המזוודות, התקלחו..... ו1,2,3 נרדמו.

נמשיך לעדכן ולשתף אתכם בחוויות מכאן.