רויאל סקול 14.7.2013

אחה"צ כיפי בלונדון

שלום לכולם!!

אני כותבת לכם עכשיו כי אתמול חזרנו מאד מאוחר למרכז, אבל מבטיחה שעוד יומן מסע ייכתב בסוף היום..

אתמול קמנו ליום מעט קריר ולשגרת הלימודים, אחרי ארוחת הצהריים חיכה לנו האוטובוס ונסענו ללונדון, למוזיאון השעווה המפורסם, מדאם טוסו!

הפקקים קצת עיכבו אותנו אבל לבסוף כשנכנסו קיבלו את פנינו ליאונרדו דיקפריו, ביונסה ועוד רבים וטובים... כל הילדים לא חדלו לרגע מלהצטלם והכי התלהבו להצטלם עם המלכה אליזבט, וויל וקייט ואיך לא עם ג'סטין ביבר!
בסוף הסיור הייתה אפשרות לקנות מזכרות שונות ולהפוך את התמונות עם הבובות למחזיקי מפתחות ומגנטים!

לאחר מכן חיכה לנו האוטובוס ונסענו לתיאטרון לצפות במחזמר מלך האריות! ההתרגשות הייתה בשיאה וכולם לא יכלו לחכות יותר! התלבושות, הרקדנים השחקנים והתפאורה היו עוצרי נשימה!המחזמר היה מדהים ומרגש, ואפילו כמה בנות הורידו דמעות...

כשהסתיים המחזמר כולנו עלינו על האוטובוסים בחזרה למרכז וכמובן שכולם נרדמו, הגענו בשעה מאוחרת אבל גם פונקנו ביותר שעות שינה מהרגיל וקמנו היום ב9 וחצי בבוקר!

ככה הילדים רעננים לפעילויות ולשיעורים של היום!

אספר לכם על השישי שלנו בערב...