בידלס 22.7.2013

לא להאמין שכבר שבוע שלם מאחורינו!

שלום לכם הורים יקרים!!!!Smileys
היום התחלנו את השבוע החדש אחרי סופ"ש מהנה במיוחד! (כאן השבוע מתחיל ביום שני!)Smileys
אתמול היה טיול מדהים מדהים מ-ד-ה-י-ם ל...לונדון!!!!!!!!!!Smileys
מזג האוויר היה מצויין, חוץ מטפטוף קליל היה נעים מאוד והשמש זרחה בשמיים!
השכמנו קום ומיד לאחר ארוחת הבוקר עלינו לאוטובוסים לנסיעה שארכה שעתיים בול. אצל האנגלים הכל מדוייק!Smileys
הגענו ללונדון והתחלנו את היום שלנו בקרוז!!!! עלינו על ספינה יחד עם תושבים מקומיים ותיירים, שטנו לאורך הנהר ובדרך זכינו לראות את הנופים היפהפיים של לונדון!Smileys
חלפנו על פני הביג בן, לונדון איי (גלגל ענק שהוא באמת ענק!), מבנים היסטוריים, בתי חולים, גשרים, בנייני משרדים ועוד!Smileys
מי מאיתנו שהצליח שמע גם את ההסברים של המדריך שדיבר באנגלית מהירה ועם מבטא אנגלי כבד, ולמד גם על ההיסטוריה של כל האתרים!
לאחר חצי שעה של קרוז בה נחנו והתרווחנו מעט התחלנו בטיול רגלי לאורכה של לונדון! Smileys
הגענו לארמון בקינגהאם, הצטלמנו בלי סוף, ראינו פסלים יפהפים ומוזהבים, צפינו בשומרים המסורתיים ואחד מהר אפילו הלך בדיוק כשהגענו, וחלקנו אפילו בטוחים שהם ראו את המלכה!!!Smileys
המשכנו ללכת ונהנינו מהנופים העירוניים של לונדון המדהימה! אוטובוסים דו קומתיים אדומים, מוניות שחורות ומפוארות, תאי טלפון אדומים, תיבות דואר, אנשים שונים, חנויות מיוחדות, שלטי חוצות, כיווני נהיגה שונים (זה בסדר, כבר התרגלנו) ויונים שמנות במיוחד!Smileys
לאחר מכן הגענו למרכז קובנט גארגן! שם הילדודס קיבלנו זמן חופשי...חלקם מיד רצו למלאכת השופינג, חלקם ישבנו לנוח ואכלו פיצה או שאר מאכלים, חלקם חיפשו מזכרות ומתנות למשפחה (בחנויות או בשוק המקומי שהיה שם) וחלקם הסתובבו ונהנו ממופעי הרחוב ומפסלי הרחוב האנושיים קשה להאמין שהם באמת בני אדם מרוב שהם עומדים בלי לזוז המון המון זמן!Smileys
עמוסים בשקיות, תמונות וחוויות עלינו חזרה לאוטובוס והגענו חזרה לבית הספר היישר לארוחת הערב. לאחריה הילדים יכלו לבחור מה ברצונם לעשות: היו כאלו שבחרו לצפות הסרט באודיטוריום והיו כאלו שבחרו לשחק במשחקי ספורט באולם...
עייפים אך מרוצים הלכנו לישון והתעוררנו לעוד שבוע חדש ונפלא כאן בבידלס!