שיפלייק שלושה שבועות - 07.7.2013

ת'ורפ פארק

ערב טוב לכולם!

אנחנו בדיוק אחרי שבוע/שבועיים מאז שנחתנו באנגליה היפיפייה! לא להאמין איך הזמן עובר מהר. אנחנו מרגישים כאילו רק אתמול נפגשנו בשדה.. והילדים מרגישים אחד עם השני כאילו הם חברים מילדות. חיבוקים ושיחות נפש לאורך כל היום וכל הלילה – איזה כיף לראות אותם ככה.

אז למרות שאצלכם השבוע כבר התחיל.. אנחנו המשכנו את סוף השבוע האינטנסיבי ביום כיף בפארק השעשועים המטורף של אנגליה! למרות שמזג האוויר היה קצת קריר בבוקר, עם התקדמות היום השמש יצאה- החום המושלם ליום בפארק שעשועים שיש בו אפילו מגלשות מים לקירור הגוף (: חוץ מהמגלשות, הפארק מלא ברכבות הרים ענקיות, דוכני קריקטורה, קעקועים, בובות ענקיות שצריך לנסות ולזכות בהן, וכו'. חייבות להודות שרוב הילדים שלכם אמיצים ורצו מרכבת הרים לרכבת הרים בלי לחשוב פעמיים והן                 מ-פ-ח-י-ד-ו-ת.

אחרי כל מתקן היה אפשר לראות את התמונות ברגעי הפחד המלחיצים מה שאתם כבר יכולים לתאר לעצמכם כחוויה מאוד משעשעת, אולי קצת מביכה.  מי שבכל זאת העדיף לוותר על התענוג התפנק במגוון של חנויות מזון ממש כמו שהם אוהבים: פיצה האט, בורגר קינג, נקניקיות, דונאטסים , דוכני ברד בשלל צבעים ועוד רבים.
במהלך היום פגשו החבר'ה עוד מלא ילדים ישראלים ממחנות אחרים – ממש מפגש מרגש בין כולם. החליפו חוויות, עלו ביחד על מתקנים, הרגשה של בית.

חזרנו מהפארק , התקלחנו, החלפנו חוויות מי עלה על איזה מתקן והלכנו לארוחת הערב. מכיוון שזה יום ראשון מגיעות קבוצות חדשות, הלוז חופשי יותר מהרגיל ולרשות הילדים עומדות אופציות של סרט או משחקי ספורט (לבחירתם) כפעילות ערב. לפני השינה נתכנס לשיחות סיכום- מיום קבוצתיות ונלך לישון טוב טוב לקראת השבוע החדש, העמוס לא פחות, שמתחיל מחר ויהיה מלא בשיעורים ,פעילויות, יציאות ונסיעות לאתרים רבים, וגם לצערנו- לא מעט פרידות. אבל למה לחשוב על זה עכשיו?!

אנחנו מתרגשות מכל אירועי השבוע הצפויים לנו, וגם הילדים. מאחלות לכם שבוע מצוין ! לילה טוב לכולם, ליאור וניצן