קיימברידג′ קלייר קולג' שבועיים 28.7.2013

אוקספורד!

הייי כולם,

מה שלומכם?

אז קודם כל, הבטחנו לכם דיווחים מאתמול בערב, על סיור הרוחות שעשינו בעיר. הסתובבנו ברחבי העיר וגילינו שהעיר מלאה בסיפורים על מקרי מוות מסעירים ומסתוריים. למזלנו היה עוד אור ולכן זה היה פחות מפחיד.

היום היה לנו טיול לעיר אוקספורד.

קמנו בבוקר, אכלנו ארוחת בוקר, כל הילדים התפזרו לשיעורים ולפעילויות שלהם, ולפני ארוחת הצהריים חגגנו יום הולדת לילדה מהקבוצה, מרי!!!

הבאנו לה עוגות, עם נרות, שרנו לה שירים עם כל הילדים.

גם חלקנו את היום הולדת עם ילד צרפתי שגם לו היה יום הולדת היום, והראנו לכל הילדים בסאמר סקול איך חוגגים!!

אחר כך, לקחנו ארוחת ארוזות, שהיום היו טובות מהרגיל, עם פיצות, סנדוויצים, מאפין, חטיף ושתיה.

לאחר שעתיים וחצי של נסיעה הגענו לעיר. הלכנו לראות את אוניברסיטת אוקספורד, טיילנו בה, ראינו את חדר האוכל שבו צילמו את הארי פוטר, והלכנו לראות כנסיה מאוד עתיקה ויפה שנמצאת בתוך האוניברסיטה.

לאחר הסיור בתוך האוניברסיטה, עשינו סיור רגלי בעיר, ראינו את הרחובות העתיקים, הקולג'ים השונים שיש בעיר, שכולם מעוצבים בצורה מאוד מיוחדת ויפה שכבר לא בונים בצורה זו כיום.

לאחר מכן, היה לילדים זמו חופשי בעיר, לאכול ולהסתובב, ולאחר מכן חזרנו חזרה למרכז.

כמובן שהגענו מאוחר, אך חדר האוכל נשאר פתוח והלכנו לאכול.

לסיום היום הארוך, היה ערב סרט, שבו הקרינו סרט לכל הילדים במרכז, אך בגלל שילדים רבים עוזבים היום ומחר, אז הילדים נפרדו מהם וישבו איתם.

מחר מחכה לנו יום ארוך גם כן. לילדים שהגיעו לשבועיים, יש מבחן סיכום, על מנת לראות בכמה הם השתפרו בשבועיים שהיו פה, לעומת המבחן הראשון.

כמו כן, יהיה להם יום פעילויות ושיעורים, ובערב מסיבת פרידה לכל הילדים במחנה.

אז בקרוב אנחנו בבית, עוד 3 ימים, מקווים שאתם כבר מצפים לראותנו..