קיימברידג′ קלייר קולג' שבועיים 14.7.2013

מאדאם טוסו ומחזר Wicked:)

הייייי הווווורריםםם!!!
וואו עבר עלינו יום ארוך אך מלא בכיף ובהנאה..

התעוררנו, לאחר לילה גשום מלא בברקים ורעמים Smileys, שאת חלקנו העירו ואף הבהילוSmileys, אבל בהמשך היום השמש יצאה לה, והחום שאליו אנחנו רגילים חזר..
(כנראה שמעו שאנחנו יוצאים לטיול  Smileys)

אחרי ארוחת בוקר התחלנו את היום בשגרת הלימודים הרגילה וחלקנו יצאנו לפעילויות מהנות ביותר..
אחרי שהשכלנו ונהנו, הלכנו לארוחת צהריים, שהייתה טעימה ומשביעה, שהצליחה להחזיק אותנו שבעים כמעט ועד ארוחת הערב..Smileys.

עלינו לאוטובוס לכיון לונדון הצלחנו להשלים קצת שעות שינה שהגשמים לקחו מאיתנו,
הגענו למאדאם טוסו, ותוך כמה דק כבר היינו בפנים..

הצטלמנו עם מפורסמים, עשינו קצת פוזות מצחיקות, אולי עוד מישהו באמת יאמן שהצטלמנו עם מפורסמים ולא עם פסל משעוהSmileys.
המשכנו לקומה של האימה, היה מפחיד, אבל  בהחלט כיף..Smileys

היה לנו קצת זמן חופשי, אז קנינו על הדרך  קצת מזכרות לכולם..

משם נסענו לתאטרון, לראות את המחזמר Wicked, המחזמר היה ממש מגניב ומשגע, אפילו הצלחנו להבין על מה המחזמר ואפילו להנות (כנראה ששבוע וחצי בלונדון מתחילים להשפיעSmileys) .
אחרי ההצגה הגיע הזמן לחזור לקיימבריג' לישון קצת לקראת יום חדש ומלא הנאה!