קיימברידג′ קלייר קולג' שבועיים 14.7.2013

L-O-N-D-O-N-!-!-!

הייייי!מה שלומכם? אצלנו מצויין!!
לא מזמן חזרנו מלונדון!היה ממש ממש כיף!! ואפילו קצר קריר!Smileysהספקנו לעשות שם כל כך הרבה, והכל ביום אחד!!!Smileys
איך שהגענו, אחרי שהבנו שיורדים מצד שמאל של האוטובוסSmileys
 ראינו מולנו את הביג בן- השעון הגדול של לונדון! עשינו סיור בכל מיני אתרים מרכזיים בעיר: ראינו את הכנסייה שבה הנסיך וויליאם וקייט התחתנו Smileys, לאחר מכן אכלנו את ארוחת הבוקר שלנו לצד סנאים מקסימים שהסתובבו לידנו בפארק מול הארמון.
מיד בסיום ארוחת הבוקר הגברנו קצב כדי להספיק לראות את החלפת המשמרת המלכותית!!היה מרשים מאוד וכולנו צילמנו מלא תמונות!Smileys

משם המשכנו למקום שנקרא MNM World!! וכמו שאתם יכולים לתאר-הגענו לגן עדן קטן באמצע לונדון!! קנינו כמובן אמ.אנ.אמס במלא צבעים והסתובבנו בחנות ענקית מלאה בבובות, חולצות, פסלים וכל דבר אפשרי בדמויות שלהם!!
 כששבענו משוקולד, התיישבנו בפארק אליו מגיעים לפני הפרימיירות הגדולות כל
השחקנים לארוחת צהריים של סלבסSmileys
משם, סוף סוף הגענו ל-שופינג!!!!!! הסתובבנו בין החנויות וגם היה שוק קטן בתוך מרכז
הקניות

עכשיו אנחנו תשושים כבר מכל היום, עייפים ומאוד בקרוב כבר הולכים לישון לקראת היום טיול של מחר!!!!