מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' שבועיים 30.6.2013

קיימברידג'- היום ה-14 והאחרון בקיימברידג' (יום שבת)

היי לכולם!

 
איך עברה עליכם השבת? מקווים שבנעימים כי כך גם לנו.

לאחר שינה קצרצרה מאוד בלילה (קצת קשה להירדם עם כל האנרגיות שלנו) והשכמה מוקדמת נסענו לכיוון הפארק המטורף thorpe .
 
מדובר בלונה פארק ענקי, מלא ברכבות הרים ענקיות מכל הסוגים והצורות שאפשר לחלום: מסולסלות, אחוריות, גבוהות, מקפצות ונופלות. זה מאוד הזכיר לנו את ה''לונה פארק'' בתל אביב. לא, לא בגלל המתקנים, אלא בגלל השרב הגדול שהיה היום באנגליה. אם נספר לכם שהיה היום חם יותר אצלנו מאשר בתל אביב מה תגידו?
 והרי התחזית- תל אביב: 30c, לונדון: 32c! כן כן.. אם חשבתם שסבלנו מהחום אתם טועים- לאחר סחרחורי המתקנים קפצנו לחוף הים המלאכותי בפארק ופתחנו במלחמת מים מרעננת.
אין ספק שהיום הזה יקל על חזרתנו לארץ הקודש החמה והלחה.
 
ובכן, גבירותי ורבותי, הנה זה קורה...
לאחר שבועים מ-ט-ו-ר-פ-י-ם של חברויות חוצות גבולות, לימודים, מסיבות, טיולים, אוכל אנגלי (כל אחד וטעמו האישי...), הרבה לונדון, הרבה ''primark'', הופעות, מוזיאונים, בגדים ארוכים, בגדים קצרים, הולנדים חתיכים, טייואניות צעקניות, פעילויות בפארק, נופים ציוריים והרבה הרבה כיף באנגלית, הסאמר סקול שלנו מגיע לסיומו...

איך המורה ביסודי אמרה וצדקה: ''כל סוף הוא התחלה חדשה''. התחלה של חברויות חדשות עם החברים בארץ ובעולם, התחלה של רמה חדשה של אנגלית וחוויה ענקית שתשאר בליבנו.היום אנחנו נפרדים מהקולג' בקיימבריג'. נפרדנו בערב עם מלחמת מים ספונטנית לאחר שחזרנו מהפארק. אמנם כבר היה מאוחר וכבר היינו חייבים לחזור לחדרים, אבל לא הייתה ברירה, ממש התרגשנו והיינו מלאי אנרגיות!
 
נפרדנו גם מהמדריכים המקומיים המדהימים שלנו שהעבירו לנו פעילויות משותפות מדי יום.

גם משני המדריכים הישראלים החביבים שלנו נפרדנו היום... לכבודם הכנו מפגש מרגש עם ריקוד מדהים ושני ספרי זכרונות עם הקדשות מדהימות. ניכרת הייתה ההתרגשות בפניהם!!!רגע לפני הטיסה חזרה אנחנו נבקר בגריניץ' אשר בלונדון. שם עובר קו גריניץ' המפורסם שמפריד בין חצי הכדור המערבי לבין המזרחי.
 
מחכים לתת לכם חיבוק גדול,
להתראות מחר!!!!!!
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה