איסטבורן 15.7.2013

שוב לונדון...

ערב טוב מאנגליה הגשומה!

סוף סוף נפתחו שערי שמיים ומטרים יורדים עלינוSmileys עכשיו אנחנו במרכז, וגשם מטפטף בחוץ, אך את רוב היום העברנו בלונדון. לאחר ארוחת הבוקר עלינו על האוטובוס ונסענו ללונדון, ובשעה זו מזג האוויר עוד היה חמים. לשמחתנו זה התאים לתכניותינו שכן הטיול שלנו התחיל בשיט מקסים על נהר התמזה, שהיה כיף לעבור תחת שמש חמימה. מהשייט ראינו את כל מוקדי התיירות החשובים,  מדריך טיולים הסביר לנו על האתרים עליהם אנו מביטים מהספינה, על ההיסטוריה ומשמעות הבניינים.Smileys

הילדים נהנו מאד וצילמו המון תמונות. לאחר מכן ירדנו מן הספינה, והמשכנו לסיור רגלי באזורי התיירות העיקריים והחשובים במרכז העיר. ראינו את המבנים המלכותיים, את שעון הביג בן המפורסם, הצטלמנו עם פרשים רכובים על סוס, ניסינו לגרום לשומר לצחוק או לזוז ממקומו, וגם נשאר לנו מעט זמן לערוך קניות ולהסתובב באזור.

אחר הצהריים לקראת ערב עלינו על האוטובוס והתחלנו בנסיעה חזרה לאיסטבורן. החבר'ה נרדמו, וכשקמו גילו כי יורד גשם, וכי הבקשות הנשנות להסתובב עם סווטשירטים אכן השתלמו בסופו של דבר!

הפעילות שלנו להערב היא ערב סרט, ובעיקר מנוחה ואגירת כוחות למחר, כי מחר אנחנו נוסעים לטורפ פארק!Smileysזהו בעצם לונה פארק גדול שעליו ועל חוויותינו בו נספר לכם בפירוט מחר Smileys

אלו סיפורינו להיום, נמשיך לעדכן, וכבר לא עוד הרבה זמן תוכלו לראות תמונות ותשמעו סיפורים ממקור ראשון...

ד"ש מהילדיםSmileys- גם אלו שמבקשים להישאר עוד- הם גם מתגעגעים!