איסטבורן 15.7.2013

טיול לעיר הסטינגס

שלום לכולם,

היום לאחר ארוחת הבוקר עלינו על האוטובוס ויצאנו לחצי יום טיול השני שלנו, לאחר העיר ברייטון. לאחר כשעה הגענו לעיר הסטינגס בה נמצא אתר הקרב המפורסם של שנת 1066 בין המלך האנגלי הרולד לצרפתי וויליאם הכובש וצבאו המעורב, אשר בסופו של דבר הביס, לאחר קרב עיקש, את המלך האנגלי.Smileys

סיירנוSmileysבין שדות הקרב הנרחבים, שהיום הם שטחים ירוקים מרהיבים. לכל אחד מאתנו היה מכשיר שמע נייד אשר סיפר את סיפור הקרב שהתרחש שם. בנוסף ביקרנו בתוך חלק מהמבצרים והטירות שנותרו במקום, אשר חלקם שוחזרו וחלקם נשאר במקור.

החבר'ה מאוד התרשמו מהגודל של המבנים ששרדו ומעוצמתם. עם נשפוט לפי כמות התמונות כנראה שזו הייתה חוויה טובה... אתם בטח תראו את זה בתמונת הפרופיל הבאה שלהם בפייסבוק...Smileys

וכמובן, בחלקו השני של היום, איך לא, המשכנו לתרגל את האנגלית שלנו בכיתות. הרי גם בשביל זה באנו לפה... גם אם זה לפעמים לא נראה ככה    Smileys

בערב יצאנו למשחק משימות נוסף שאורגן על-ידי המדריכים המקומיים שהפעילו אותם במספר תחנות שונות במרכז העיר וקו החוף. הקבוצה אשר ניצחה קיבלה דונאצ'Smileys
גולת הכותרת של הערב הייתה כאשר כל הקבוצות הגיעו לקו החוף למקום מיוחד שמתקיים בו קונצרט כל יום ד' שבסיומו יש מופע זיקוקין לצלילי צ'יקובסקי !! ללא ספק זה היה רגע מיוחד, כולל מופע אורח של - הירח בכבודו ובעצמו שעלה במלוא זוהרו מעל המים והוסיף נופח רומנטי.

מחר מצפה שלנו יום ארוך ועמוס חוויות. בבוקר כרגיל נלמד ולאחר ארוחת צהריים ניסע ללונדון על מנת לבקר במוזיאון מדאם טוסו ולצפות במחזמר על מייקל ג'קסון!!!

איזה כיף הולך להיות לנו!!