ליטל קנדה 15.7.2012

יום שבת - הטיול בלונדון !

שבת שלום לכולם !  Smileys
יומיים גדושים עברו על כוחותינו בבירת אנגליה, לונדון !!  Smileys
אחרי מעבורת ונסיעה באוטובוס, הגענו ללונדון ונחתנו היישר אל ממלכת "פיצה האט", שם התפנקנו
ב UNLIMITED פיצות וסלטים !!  כולם העמיסו המון חתיכות פיצה עד שלא נותר מקום בבטן Smileys
בתום הארוחה הגיעה המלצרית עם חתיכת עוגה ונרות לכבוד איתי, חתן היום הולדת וכולנו שרנו לו HAPPY BIRTHDAY :) לאחר מכן, יצאנו לכיוון המחזמר "מלך האריות", התיישבנו במקומות ממש טובים וחיכינו נרגשים לתחילת ההצגה ! המחזמר היה פשוט מרהיב! חוויה לעיניים :) Smileys
התפאורה, התלבושות והשחקנים היו ברמה שעוד לא הכרנו! צחקנו, שרנו והתרגשנו איתם. חלקנו גם הזיל דמעה בקטע העצוב כשמופסה, אבא של סימבה, מת  Smileys

מצטערות שאין תמונות מהמחזמר, אסור לצלם.Smileys תצטרכו להגיע עד לכאן בשביל לחוות את זה!
יצאנו מהמחזמר נפעמים וקצת עייפים ונסענו לבית הארחה כדי להעביר את הלילה באזור לונדון.

איך שהגענו למלון, אריאל בן אור אירגן את כולנו לקראת הקידוש של יום שישי וסלי שרפמן קידש. Smileys
ללא ספק, היה זה רגע מרגש. הגענו למיטות עייפים ומתרגשים לקראת מחר !
יום שבת קמנו מוקדם כדי להיות הראשונים בתורים למאדאם טוסו. אכלנו ארוחת בוקר טעימה - דגני בוקר שונים, לחמים וקוראסונים ויצאנו לדרך :) SmileysSmileysSmileys
לא יכולנו להפסיק להתלהב ממזג האוויר המושלם שפקד אותנו היום ! יום חמים ונעים במיוחד !  Smileys
אכן הגענו ראשונים !!! נכנסנו בהתלהבות למוזיאון השעווה, שם כולם טיילו בין דמויות השעווה של המפורסמים השונים. עשו פוזות מצחיקות ובעיקר- צברו הרבה תמונות !
כולם הצטלמו עם ג′וליה רוברטס, ביונסה, הביטלס, אלברט איינשטיין, אובאמה, הנסיכה דיאנה ו.....ג′סטין ביבר (שהגיע לשם בעיקר בשביל ספיר פרץ ותומר אברהם !) Smileys   נהנו  מ 3 האטרקציות בסוף:
*המסלול המפחיד והחשוך (נצמדנו אחד לשני והחזקנו ידיים חזק-חזק אחד לשני כדי שנפחד פחות)Smileys
*מוניות לונדון-מתקן של מוניות הנעות בין נקודות זמן שונות בהיסטוריה של אנגליה. היה מעניין ומושקע !
*סרט 4-מימד (4D) בו התיישבנו באולם קולנוע גדול וצפינו בכל גיבורי העל כמו ספיידרמן והענק הירוק מצילים
 את העולם ! בסרט שמנו משקפיים כדי לראות את הכל בצורה הרבה יותר אמיתית והרגשנו תזוזות, רוחות וטיפות מים. היה מגניב ביותר ! Smileys משם נסענו לאזור כיכר פיקאדלי וליד המזרקה והשלטים הענקיים התחלנו את השופינג שכולם ציפו לו !

הבנות חזרו עם הרבה שקיות.. ות′אמת שגם הבנים... קנינו בעיקר בגדים מ: JUICY, הוליסטר, זארה, ואקססוריז. שלא תחשבו ששכחנו אתכם, קנינו לא מעט מזכרות למשפחה ולחברים.. וכמובן התפנקנו עם ממתקים ושוקולדים.
מפיקדילי, המשכנו רגלית לכיוון נהר התמזה, פגשנו בדרך שומרים, חלקם היו על סוסים! כמה מוזר שהם לא יכולים לחייך ! SmileysSmileys
ראינו את הביג בן וצילמנו אותו מכל זווית אפשרית, המשכנו בדרך ולא פיספסנו את ה"לונדון איי" - למי שלא מכיר זהו הגלגל הענק המפורסם של לונדון !Smileysהתרשמנו גם מבית הפרלמנט הבריטי היפהפה ובכלל מרחובות לונדון...

אחרי מסע הקניות והליכה של כמה בלוקים, שמחנו לדעת שמצפה לנו שייט בנהר התמזה. שם גם אכלנו את הסנדויצ′ים, תפוצ′יפס, המאפינס והפירות שקיבלנו לארוחת הצהריים. בשייט ראינו את הבניינים המיוחדים וההיסטוריים של לונדון. בעיקר התרשמנו מגשר לונדון ! SmileysSmileys
איזה כיף שאנחנו מגיעים דווקא עכשיו לכאן, קצת לפני האולימפיאדה, מרגישים את ההכנות בכל מקום  ואפילו גשר לונדון המפורסם קושט בסמל האולימפיאדה !  כולם צילמו המון תמונות בחלק זה של השייט. Smileys

יצאנו עייפים ומרוצים לכיוון האוטובוס שהחזיר אותנו חזרה לליטל קנדה.

חיכתה לנו ארוחת ערב מאוחרת במרכז,  שבענו מהפסטה ושבנו לחדרים מלאי אנרגיות למרבה הפלא !!
אנחנו לא מאמינים שמחר אנחנו כבר מתחילים את השבוע השני !