ברייטון 15.7.2012

יוצאים לראות את ברייטון

שלום לכם הורים יקרים.Smileys

היום היה יום מרגש במיוחד לילדים שלנו - יצאנו לראות את העיר ברייטון ולא פחות חשוב בשבילם, הם עשו שופינג !  Smileys

הסיור התחיל אחרי ארוחת הבוקר.. התחלנו ללכת בברייטון היפה עד שהגענו לים. הלכנו לאורך הטיילת של ברייטון כאשר מצד אחד הים הסוער ומצד שני מלונות ומבנים עם ארכיטקטורה מדהימה. היה קצת קשה ללכת כקבוצה כי הילדים עצרו כל שנייה לפוזות וחיוכים למצלמה.

אחרי ההליכה הגענו לעולם המים של ברייטון (SEA OF LIFE). שם סיירנו בין אקווריומים עם דגים מיוחדים, מיני סרטנים, כרישים, כוכבי ים ועוד. אפילו עברנו דרך מנהרה שקופה שבה יכולנו לראות את כל היצורים המדהימים האלה מעלינו ומצדדינו.

לאחר מכן המשכנו בסיור ואז הגענו לנקודת השיא בשביל הילדים שלכם, הדבר לו הם חיכו כל כך הרבה זמן - השופינג. הילדים קיבלו זמן חופשי להסתובב בחנויות וניצלו כל שנייה. הם חזרו עם שקיות עמוסות והשוו את הסחורה החדשה שרכשו.Smileys
לאחר מכן הלכנו בחזרה את כל הדרך עד לקמפוס ואכלנו ארוחת הצהריים.

לאחר ארוחת הצהריים הילדים התחלקו שוב לכיתות ולמדו אנגלית.
בשיעורים הם למדו תוך כדי משחקים ודיונים. בנתיים הבנות גם ממשיכות להתאהב במורים כאשר המוביל
עד כה הוא המורה ג′יימס.Smileys

בארוחת ערב חיכתה להם עוד הפתעה כייפית - המבורגרים וצ′יפס ממש כמו במקדולנד. הילדים היו בעננים.
פעילות הערב היום הייתה כייפית במיוחד והילדים עשו תחרויות מגוונות כאשר הנושא הוא "הבנים נגד הבנות".
הם התחרו במשחקי כדור, אכילת קרקרים, ניפוח בלונים, בניית מגדל מכוסות, תחרות ריקודים ועוד. כפי שתראו בתמונות הנציגים מהקבוצה הישראלית מובילים בכל התחרויות. תוך כדי הם גם העמיקו את הקשרים והחברות שלהם עם הקבוצות האחרות: הספרדים, האיטלקים, הרוסים, הברזילאים והשוויצרים.

עד כאן להיום,
כל הילדים מוסרים לכם את אהבתם הגדולה.