קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 29.7.2012

מוזיאון השעווה ומוזיאון הטבע בלונדון !!!

הורים יקרים לילה טוב !  Smileys

אנחנו אחרי שבוע עמוס מלא חוויות, מצפים להפתעות של השבוע הבא.Smileys

היום תשמעו חוויות ותקבלו ד"שים מפי אלון (הבן), גיא, תומר וגל.

היום היה יום החופש השני שלנו ואין דרך יותר טובה יותר מלהעביר אותו בלונדון או יותר מזה להעביר את
יום החופש במוזיאון השעווה ובמוזיאון הטבע בלונדון.

יצאנו ב7:00 לאוטובוס עם קורי עכביש בעיניים וטעם של בוקר בפה, ונסענו שעתיים אל הבירה עם המדריכים המעולים של המרכז בקיימברידג′ - אלינה וכריס.

קצת אחרי השעה 9:00 הגענו למוזיאון השעווה המיוחד ביותר שראינו והצטלמנו עם מפורסמים כגון - ג′וני דפ,
ברק אובאמה, הביטלס ועברנו כמובן דרך "החלק המפחיד" והמסלול ההיסטורי של אנגליה (משעווה !!!) Smileys

אחרי הרבה הרבה תמונות ושעות נסענו לכיוון מוזיאון הטבע שהיה עצום ולמרות שהיינו עייפים מהבוקר וקצת בספק כששמענו "מוזיאון" (ועוד של ההיסטוריה של הטבע...) היינו המומים: מהדינוזאורים, החרקים, העופות והאגף שאהבתי במיוחד על רעידות האדמה.Smileys

כשחזרנו לקיימברידג′ חיכתה לנו ההפתעה האחרונה להיום - מולנו עמד מגדל פיצה ובו יותר מ-15 קומות !
פתאום שכחנו מהעייפות שלנו וזללנו פיצה ככל יכולתנו.

נ.ב - ונהננו!!

ונעבור לפינת הד"שים היומית -
אלון - מוסר ד"ש למשפחה, "אני יודע, למי אני אמסור ד"ש?" :)
תומר - מוסר ד"ש למשפחה.
גיא - מוסר ד"ש למשפחה, למשפחה של כולם ולסבא יעקב.
גל - מוסרת ד"ש לעמית, מזל טוב! חבל שאני לא יכולה לחגוג יחד איתך. אוהבת את כולם.