קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 1.7.2012

טיול ללונדון

שלום לכולם !

היום הגדול הגיע...נסענו ללונדון ליום מלא חוויות.

קמנו מוקדם כדי לא להיתקע בפקקים בדרך, חילקנו ארוחת בוקר ארוזה לכולם ויצאנו לדרך.
התחלנו את הטיול במוזיאון מאדאם טוסו... עברנו בין כל האולמות: כוכבי קולנוע, זמרים, מנהיגי העולם, כוכבי על, סרטי אימה ועוד.

רבים מהקבוצה נכנסו ל"חדר הפחד" יחד עם הילה (לארה פחדה להיכנס..) והם מאוד נבנו בפנים ויצאו מלאי התרגשות ! היו במוזיאון מוניות קטנות שלקחו אותנו מאזור האימה לאזור כוכבי העל ובקיצור היה שם מאוד נחמד. כמובן שכולם הצטלמו בלי סוף.

אחרי המוזיאון עשינו עצירה קטנה במקדונלד′ס למי שרצה, והמשכנו עם האוטובוס שלנו למרכז העיר.
העיר היתה מאוד עמוסה היום בשלל הפגנות, אך למרות העומס הצלחנו להמשיך את הטיול הודות למדריך המקומי שלנו ג′יימס, שגר בלונדון וידע מאיפה להוביל את הקבוצה.

המשכנו לכיכר טרפלגר (כיכר היונים) ומשם לארמון בקינגהאם.. כמובן שבדרך ספגנו את אווירת העיר וגם בדרך, בנסיעה באוטובוס לכיוון מרכז העיר, המדריך עשה לנו סיור מודרך.

אחרי ארמון בקינגהאם בבר לא נותר זמן לשופינג, אז החלטנו לחזור חזרה לקולג′.
כולם כבר התעייפו מההליכה ברחבי העיר אז הם לא התאכזבו מביטול השופינג.

בדרך חזרה חלק מהילדים יזמו הזמנת פיצה לארוחת ערב וכשהגענו הפיצה כבר חיכתה להם...
לסיכום היה יום יפה מאוד, מעניין, מצחיק, מלא בנופי לונדון המהממים ובחוויה מגבשת לכל הקבוצה.