ליהי

• מרכז: שיפלייק

ליהי יצחקי  (ליהי)

שלום אני ליהי יצחקי ואני טסתי ...

אופיר אלפסי  (אופיר)

זאת הייתה החופשה הכי מדהימה ...

אופק בן נעים

היי אני אופק, הייתי שלוש שבועות ...

רוני ברגלס  (רוני ברגלס)

שלום,   אני רוני והייתי ...

עדן מיטרני  (עדנה)

שלום אני עדן, הייתי בסאמר ...

יובל גאוי  (יוביי )

אני יובל, הייתי שלושה שבועות ...

שלום אני ליהי יצחקי ואני טסתי לסאמר סקול למרכז שיפלייק!
המסע שלי לא התחיל רק שבוע לפני הטיסה אלא... לפחות חצי שנה אני לא טסתי לבד אני טסתי עם החברה הכי טובה שלי שני ועם אחותי אביה... אנחנו מאוד ציפינו וחיכינו תמיד דיברנו על זה ואפילו ספרנו את הימים לאחור ולעיתים גם היינו שולחות אחת לשנייה בוואצפ... כארבעה חודשים לפני הטיסה נפתחה קבוצת וואצפ של כל הילדים שטסים לשבועיים ובמקרה נוספה לשם ילדה שטסה לשלושה שבועות!!
עד למפגש היכרות כמעט ולא דיברתי בקבוצה כיוון שהתביישתי, ולאחר המפגש כאשר הכרתי את כל הילדים הבנתי שהשד אינו כל כך נורא כמו שחשבתי והתחלתי לדבר יותר... בשדה התעופה בישראל עדיין  לא יצרתי חברויות אלא נשארתי עם שני ואביה.. במטוס התחלנו יותר להתחבר לאנשים ובשדה התעופה באנגליה היינו יותר מחוברים אחד עם השני...
כשהגענו למרכז הילדים שטסו לפנינו ארגנו לנו קבלת פנים יפה ואפילו באותו ערב כולנו צפינו יחד בגמר המונדיאל.. בערב זה הצלחתי ליצור כמה חברויות כיוון שאני מצחיקה (ככה אומרים לפחות) והצלחתי להצחיק אנשים... היו שתי ילדות שממש לא אהבו אותי בהתחלה ואני לא אהבתי אותן בכלל בלשון המעטה... ואחרי שהתחברנו יותר והכרנו לעומק נהיינו חברות ממש ממש טובות ולכל סיבוב קניות שהיה יצאנו ביחד ותמיד הספקנו כל מה שרצינו (ואפילו הגענו בזמן!!)
לפי דעתי הטיולים והסיורים היו מהנים במיוחד... אהבתי כשביקרנו בטירה של המלכה בוינדזור, אהבתי שלקחו אותנו לסיורים בלונדון ואהבתי שעשו לנו שיט על נהר הטמזה וראינו נוף מרהיב וגם הקניות אחרי זה היו מאוד כיפיות ובהן נהנינו במיוחד...
לפי דעתי יום הכי מבוזבז שהיה שם הוא כשלקחו אותנו לראות איזשהו פלא עולם של מעגל אבנים לפי דעתי זה היה מאוד מאוד מיותר ובזבוז זמן כיוון שהסיעו אותנו שש שעות באוטובוס עם פקקים מפה ועד לסין ובסוף בכלל לא עצרו לנו את האוטובוס כדי להסתכל או להצטלם עם האבנים או לצלם אותן אלא הנהג פשוט המשיך לנסוע ורק ראינו את האבנים דרך חלון!!! וארי זה נסענו עוד שעה וחצי בשביל קניות...
הילדים בקבוצה שלנו היו מאוד חברותיים והתגבשנו מאוד במהרה זה היה ממש כיף! הילדים מהמדינות השונות היו חלקם נחמדים וחלקם פחות.. הילדים הכי נחמדים היו האיטלקים שאני הכרתי (הילדים מהכיתה...) הם היו מאוד חברותיים ודיברנו חלק מהזמן.
אני מאוד אהבתי את המדריכים של ארדמור היו שם גם חתיכים נגיד... סיימון או אולי... אבל הם גם היו מאוד נחמדים לדוגמא כשהייתה את ההפגנה נגד ישראל בלונדון סיימון כינס את כל הישראלים ודיבר איתנו והוא אמר לנו שלא כול האנגלים שונאים את ישראל והרוב אוהבים אותנו אלה ששונאים הם רק קבוצה קטנה של אנשים שעושים הפגנות ושהם צועקים את זה בקולי קולות... ושעל כל בעיה אנחנו מוזמנים לפנות אליהם ושאנחנו מוזמנים לחור כל שנה אני מאוד נהניתי מהפעילויות שהם ארגנו כי הם גם העבירו את זה בצורה חוויתית וכיפית...
גם המדריכות הישראליות היו מאוד נחמדות.. (שחר ודפנה) אני נהניתי מאוד מהפעילויות שהן ארגנו כי גם הן העבירו את הפעילויות בצורה חוויתית, נהניתי גם מהקידוש שם כיוון שאני רגילה לעשות קידוש כל שישי בערב ולא חשבתי שגם שם יהיה קידוש.. למרות שלא תמיד אלא שלא מאמינים לקחו את הקידוש ברצינות ועשו מזה צחוק עדיין זה היה חוויה.
 אני מאוד נהניתי מההפגנה בלונדון כיוון שלמרות הכל אני וחברה צעקנו לטובת ישראל והיינו גאות שאנחנו ישראליות ולא פחדנו מהערבים!!! זאת הייתה חוויה גם בלי שום קשר כי בחיים לא חשבתי שאני אעבור בהפגנה נגד ישראל אולי בעד אבל נגד בחיים לא העליתי על דעתי והנה זה קרה...
השיעורים בסאמר סקול לפעמים היו משעממים אבל הם תמיד עזרו לשיפור שאנגלית (גם אם לפעמים ישנתי)היו שני סוגי שיעורים כל אחד ערך שעה וחצי. בשיעור הראשון למדנו, קראנו טקסטים וכו' ובשיעור השני עשינו פרויקטים.. הפרויקט הראשון שלנו היה הצגה שבסופו של דבר העלנו אותה מול כל הילדים במרכז ומול כל המדריכים,
אנחנו העלנו את ההצגה שלגיה, הפרויקט שני היה המצאות, אנחנו היינו קבוצה רק של ישראלים ואנחנו מצאנו כרית עם חור שאפשר להכניס לתוך החור את היד ולישון יותר בנוחות אחרי זה גם כתבנו מתכונים של אוכל ישראלי.. אני וחברתי שני כתבנו מתכון של שקשוקה! בסופו של דבר השתפרתי מאוד בציון במבחן כיוון שעליתי באחד עשר נקודות ובדיבור בעוד שתי נקודות!

האוכל במרכז לא היה טעים בכלל והרבה ילדים פשוט לא אכלו כי לא היה להם טעים ובתור אחת ששומרת כשרות גם האוכל הצמחוני לא היה טעים בכלל אז בערבים זמנו פיצה..!!!
ביום שישי האחרון לפני שהלכנו הייתה מסיבה ענקית של כל הילדים בקמפוס ועוד הרבה ילדים ממרכזים שונים.. המסיבה הייתה ממש גדולה ומקפיצה וכשהתחלנו לרקוד לא רצינו להפסיק ולחזור למרכז..!!
אבל בסך הכל זאת  הייתה חוויה נדירה של פעם בחיים אולי פעמיים נהניתי מאוד  הכרתי חברים חדשים וילדים חדשים וזאת הייתה באמת חוויה נדירה!!! אבל באמת לא משנה כמה ננס וכמה נכתוב בחיים לא נצליח להעביר את כל החוויות שחווינו שם ואת כל מה שהרגשנו כי אה באמת קשה לתיאור אי אפשר לתאר במילים את כל מה שעברנו שם גם אם זה היה ריבים והשלמות וגם אם זה היה הסיור הכי קטן או השופינג  הכי קטן ושלא נדבר על היורים מדהימים כמו בארמון המלכה!! אני אישית רוצה לחזור על החוויה הזאת עוד פעם כי באמת אחרי שחזרתי הרגשתי בעננים ושהיה לי כיף לא נורמאלי!
וכמובן שעם החברים שיצרתי שם אני אנסה וארצה לשמור על קשר!!!