עידו

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17

עידו טויטו

היי, אני עידו טויטו, בן 16 ...

אלעד גזית

שלום, אני אלעד גזית, עולה ...

שי שאשו

קוראים לי שי ואני גר בחולון. ...

חברים שהכרתי בחופשת סאמר סקול - דריה פרוציוק

היייייי לכווווווולם  שמי דריה ...

ליאן מרצל  (ליאני)

היי כולםםםם!   אני ליאן ...

מתן טויטו

היי, אני מתן טויטו, בן 16 ...

היי, אני עידו טויטו, בן 16 ממושב פדיה וטסתי בפעם הראשונה בקיץ 2014 לסאמר סקול שבועיים בניו ג'רזי ושבוע בבוסטון. החוויה הייתה ממש כיפית ואני כבר ממליץ לכולם לטוס.

את הקבוצה הכרנו במפגש הראשון יחד עם המדריכות הדס וענת, את הדס פגשנו בשדה התעופה בישראל, ואת ענת בשדה התעופה בניו יורק, כך שאת הטיסה עברה איתנו הדס בלבד.

אחרי הטיסה של אחת עשרה שעות, ועוד נסיעה של שעה לניו ג'רזי הגענו לאוניברסיטה סיינט פיטרס שהייתה ממש גדולה ויפה, היה לנו מלא מה לעשות שם אפילו שרוב הזמן יצאנו לטיולים, הייתה קומה שלמה בבניין אחד של משחקים: פינג פונג, פול, כדורגל שולחן ועוד. בערבים אחרי הטיולים בניו יורק, היו לנו פעילויות: ערב סרט, קריוקי, בריכה, טניס, פוקר, חידון, כדורגל ועוד.

נושאי השיעור היו מגוונים: למדנו על תוכניות ריאלטי, מפורסמים, על עץ משפחה, כתבות בעיתון, הכנו עלון למטייל, שיחקנו המוון משחקים בכיתה וכמובן הכל נעשה באנגלית, תוך העשרת אוצר המילים. הילדים מכל העולם היו ממש נחמדים ולמדנו להתחבר אליהם בקלות. הכרנו אנשים מצרפת, איטליה, גרמניה, רוסיה, ברזיל ועוד.

בניו ג'רזי לא יצא לנו לטייל כי היינו יוצאים כל יום לטיול בניו יורק ושם טיילנו בברודווי, השדרה החמישית, פסל החירות, מקום הנצחה לאסון התאומים, מוזיאון טבע והיסטוריה, מוזיאון "מומה", מרכזי קניות שונים, מגדל תצפית על ניו יורק ועוד.

מחוץ לניו יורק ביקרנו בחוף ים, אוניברסיטת הארוורד ואוניברסיטת ייל.

כשהגענו לבוסטון היינו בקולג' שנקרא עמנואל, ושם גם הכרנו אנשים מסין, איטליה, גרמניה וכו'. בבוסטון טיילנו בליטל איטלי, איצטדיון של הרד סוקס, פארק ענק וגם יצאנו לשייט שבו צפינו בליוויתנים.

החוויה הייתה ממש מהנה ואני ממליץ לכולם!