לירז

• מרכז: Queen anne′s

לירז גיאת  (לירז)

אוקיי אז הלכתי לסאמר סקול ...

מיה שניידר

בהתחלה, כשאמא שלי רק סיפרה ...

טל הראל  (טל)

איך בדיוק להתחיל סיכום של ...

ירדן זורע  (יארד+גארדן)

איך מתארים בכלל את ...

ליאן מרצל  (ליאנוש)

היייי כולםםם, אני ליאן ...

איתמר בירן  (איתמר)

אז קוראים לי איתמר אני בן ...

אוקיי אז הלכתי לסאמר סקול השנה באנגליה למרכז קווין אנס

אז איך להתחיל ?

זאת הייתה חוויה מדהימה

בימים הראשונים לא כל כך נהנתי אבל בסופי שבוע אני ממש נהנתי ויצאנו לטיולים גם מאוד נהנתי שהגענו למקום הייתה מן הדרכה כזאת על המקום,

אנחנו הקבוצה הראשונה שהגיעה, הסבירו לנו איפה כל מקום ואחרי כמה זמן שהגענו הלכנו לחדרים לסדר את הדברים..

החדרים היו מאוד נקיים ומסודרים.

אחרי זה הגיעו עוד ילדים בהתחלה היו הרבה רוסים ואוקראינים שכל היום שיחקו קלפים חחח XD אבל היו הרבה חתיכים *~*

לרוסים לא הכי התחברנו אבל הגיעו גם צרפתים שמאוד התחברנו אליהם והם אפילו יצאו איתנו לטיולים חח ולימדנו אותם מילים היה אחד שלימדנו אותו לומר "אנחנו שישה" והוא כל הזמן אמר את זה חחחחח

בשבוע הראשון לאחר שעשינו מבחן רמה וחילקו אותנו לקבוצות למדנו אחר הצהרים אבל בשבוע השני למדנו בערב, המורים היו יחסית נחמדים ובבוקר אם לא יצאנו לטיולים היה ארוחת בוקר האוכל היה סביר הוא לא היה מעולה אבל הוא גם לא היה מגעיל הוא היה בסדר,

אחרי הארוחה הייתה פעילות עם המדריכים המדריכים היו מקסימים וחתיכים חח חלק מהפעיליות לא היו כל כך כיפיות אבל ברובם נהנתי, במיוחד לשחק בנדמינטון חח, כעיקרון אם לא יצאנו לטיולים היו פעיליות כל היום אבל אני נהנתי ברוב הפעיליות למרות שהיו כמה ימים שלא היה לי כל כיף והתגעגעתי מאוד הביתה ו

היו ימים שהיינו יוצאים לקנות אוכל בחוץ והלכנו לסופר מידי פעם לקנות אוכל, אבל שהגיע סוף השבוע אני מאוד נהנתי ביום שישי עשינו קידוש וביום שישי

הראשון היה לאחד הילדים יום הולדת אז הביאו פיצה Smileys ואחרי זה היה מסיבה שממש נהנתי בה חח ויצאנו ביום שבת לשופינג בלונדון אני חושבת

וביום ראשון נסענו ללונה פארקק שכולם מאוד נהנו חח

בשבוע השני יצאנו יותר, אבל הכי הרבה יצאנו בסופי שבוע הלכנו גם לווינדסור קסטל, לבקינגאם פאלאס למאדאם טוסו וגם הלכנו לשייט ועשינו המון שופינג, הלכנו לשופינג בלונדון וברדינג וגם ביום שבת האחרון הלכנו לשופינג הלכנו לאוקסופרד וגם לשיט וראינו את london eye והביג בן והלכנו למחזמר של
we will rock you שהיה ממש יפה,

בשבוע השני בתחילת השבוע הצרפתים עזבו Smileys וגם הרוסים אבל אז הגיעו יפנים שהיו ממש נחמדים וחברותיים וגם הגיעו מדריכים חדשים וחלק עזבו.. אבל היה כיף איתם אני ממש ממש נהנתי בימים האחרונים ולא רציתי לעזוב בימים האחרונים ובערב האחרון היה ערב כשרונות שזה היה ממש ממש כיף והקבוצה שלנו עשתה את שיר כזה כולם ביחד עם ריקוד,

זאת הייתה הפעילות ערב האחרונה שלנו Smileys

וביום ראשון בבוקר כבר ארגנו את כל הדברים האחרונים ויצאנו בבוקר אבל לפני זה כולם הצטלמו עם המדריכים וקיבלנו את החולצות שלהם חח ואז יצאנו לדרכנו לשדה התעופה Smileys  לי היה ממש עצוב לעזוב את כולם והיו גם כמה שבכו אבל שראינו את ההורים כולם היו מאושרים חח

לסיכום זאת הייתה חוויה מדהימה, לא ציפיתי שזה יהיה משהו כזה אבל זה היה מדהים לדבר עם אנשים מכל העולם, לראות את אנגליה, להכיר חברים חדשים, לעבור חוויה שונה ממה שאנחנו מכירים בדרך כלל לשם שינוי