ענבר

• מרכז: ליטל קנדה
  • יצאתי בקיץ: 2013

ענבר עמית  (ענבר)

היי אני ענבר אני גרה בעין ...

אפק צעירי

שלום   קוראים לי אפק ...

קסם אסולין  (קסם)

היי ,  אני קסם אסולין ...

רון שקד  (ron)

ה summer school הקיץ הייתה ...

טל קשקש  (קשקש)

שלום, קוראים לי טל ואני יצאתי ...

יובל אטיאס  (יובי)

החוויות שלי!! איך להתחיל בכלל?!! ...

היי אני ענבר אני גרה בעין יהב (בערבה) ויצאתי לסאמר סקול סמרכז ליטל קנדה.

הכל התחיל כשסבא וסבתא שלי אמרו לי שהמתנה שלי ליום הולדת 13 היא לטוס לסאמר סקולSmileys .

אחרי כמה שבועות אמא שלי אמרה לי שהשכן שלנו מהכיתה שלי (עומר) גם רוצה לבוא, אז תכננו הכל ביחד ונרשמנו.

בערך שבועיים לפני הטיסה היה לנו פגישה של כל הילדים שנרשמו לסאמר סקול. בהתחלה הסבירו לנו כמה דברים על מה שהולך להיות ואז כל הילדים התפצלו לקבוצות של המרכזים. שם הכרנו קצת את השמות של כולם וזהו בערך.

ביום של הטיסה אני ועומר יצאנו מהמושב בשתיים עשרה בלילה והגענו לשדה תעופה בערך בשתיים שם לאט לאט הגיעו כל הילדים והתחלנו עם הבידוק וכל זה. ועלינו לטיסה.

כשהגענו לאנגליה נסענו 3 שעות באוטובוס ובמעבורת וכשהגענו זה פשוט היה מדהים Smileys

חילקו ולקחו אותנו לחדרים להשים את המזוודות ואז הראו לנו את כל המרכז. בערב הלכנו לים עם כל הקבוצה לשחק פריזבי.

ביום השני הלכנו לעשות מבחן שיקבע באיזה רמה אנחנו נהיה, ובאותם קבוצות גם עושים את הפעילויות.

מהיום השלישי ועד היום האחרון היו לנו שיעורים ופעילוייות לפי הקבוצות והפעילויות ממש מגניבות! אני עשיתי קליעה למטרה , שני סוגים של קיר טיפוס , סולם יעקב , טרפז  , כדורסל בתוך טרמפולינות , נדנדה ענקית , קט וולק , שלושה אנשים על עמוד ומסלול מכשולים.

טיולים

רייד

הלכנו לעיר קטנה באי שלנו. בהתחלה טילנו על החוף ואז הגענו למין רחוב ראשי עם הרבה חנויות והסתובבנונ שם קצת.

לונדון

ללונדון לקח לנו 6 שעות להגיע Smileys אבל זה היה שווה את זה. היינו ביום הראשון בהצגה של מלך האריות וזה היה מהמם! אחרי מלך האריות נסענו לאכסניה והלכנו לישון.

ביום השני הלכנו למדאם טוסו והכל היה נראה אמיתי ממש ואחרי זה נסענו לשיט וראינו את

לונדון איי והביג בן כשסיימנו נסענו למרכז קניות וקנינו מתנות למשפחה וכל מיני דברים.

פרטסמות'

בפורסמות הלכנו לבניין ממש גבוה בצורה של טיל ואז כמובן לקניות.

לסיכום סאמר סקול זו חוויה מדהימה, מרגשת  ואני אזכור אותה תמיד! כל מי שמתלבט אם ללכת או לאן לא לחשוב פעמיים שיצא לליטל קנדה !!!