עדידוש

• מרכז: בידלס

עדי פרבמן  (עדידוש)

שלום לכוולם   אני הייתי ...

שי בר

דבר ראשון אני לא כתבתי את ...

עתליה גזית

קוראים לי עתליה גזית מרמת ...

איילת גלוברמן  (אורצ'וק)

אז ככה, בואו נתחיל ...

אלעד גיטלמכר  (גיטל)

וואו!!!  זה להתחלה.   טוב, ...

שלום לכוולם  Smileys

אני הייתי בבידלס בסאמר סקול בין התאריכים 22.7-5.8 אבל חזרנו ב-6.8 Smileys

הכל התחיל כשנפגשנו בנתב"ג , אני הייתי עם חברה שקוראים לה טל סרור , אבל הכרתי עוד ילדים מלפני כמו : לוטן אבוקסיס , ירדן פיניקה , גבי מאור , ליאור ביטון , שי בר , אור גלוברמן , גיא דוד ונדב כהן ..

עברנו את בדיקת הביטחון והגענו לצ'אק-אין , המזוודה שלי שקלה 16.5 קילו והיה לנו עד 23 ק"ג ...

עלינו למטוס ואני התיישבתי ליד החברה הכי טובה שהייתה לי בסאמר-סקול והיא מיכל בינימין Smileys

הטיסה הייתה רגועה והעננים היו מהממים , Smileys

אה שכחתי להזכיר ..
המראנו בשעה 7:30 (בשעון ישראל) ונחתנו ב-10:30 (שעון אנגליה) הפרש של שעתיים זאת-אומרת שנחתנו ב-12:30 בשעון ישראל ..

חיכינו לנציגה מבית הספר שלנו ונסענו במשך שעתיים לבידלס משדה התעופה לונדון לוטון ..

היומיים הראשונים שלי היו ממש גרועים , ( לא בגלל המקום \ הפעיליות ) רק בגלל הגעגועים לארץ ולמשפחה וכן כן גם לאוכל הנורמלי ..

אני רק בכיתי ותמיד הלכתי לסיוון המדריכה הממהממת שלנו וכמעט רציתי לדפק את הראש בקיר אבל סיוון עתליה ומיכל עודדו אותי תמיד Smileys

ביום השלישי נסענו לווינצ'סטר וקניתי מלא שוקולדים ואני הייתי בשופינג עם מיכל טל ועוד מיכל (:

הנסיעה נמשכה כ-40 דק'ות ולא תאמינו נסענו באוטובוס קומותיים ..

עברו כמה ימים עד שהיה לנו טיול נוסף ..

דרך אגב אצלם לא לומדים לא ביום שבת ולא ביום ראשון ..

ואז נסענו ללונדון ביום ראשון ..

ביקרנו ב-Bukingham Palace , Big Ben ובית ראש הממשלה כלומר הפרלמנט .. וכמובן שעשינו קניות (:

עברו ימים מספר ונסענו לפורטסמות' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

למגדל הזכוכית וזה היה מושלם בקומה לפני האחרונה יש מרחב קטן שהוא שקוף ואפשר לששבת עליו וזה מאוד יציב זה היה כיףףףףףףףף ... !!!! Smileys

בימי שישי היה לנו קידוש והייתה צרפתייה אחת שקרראו לה קלייר שהיא גם יהודייה והיא ושאר הצרפתיות והפורטוגזיות היו איתנו בקידוש והיא אפילו שרה את שלום עליכם ..

ביום שבת השני נסענו ל-Sea Life וקניתי לאח שלי כוס עם נמו ויש לחצן \ כפתור כזה ואז שדוחפים אותו ולוחצים עליו הזנב של נמו זז , זה היה כל - כך כיף .

שנסענו התאריך היה 8\3 שזה יום הגאווה הבינלאומי והיא צבעוני כל הרחוב בברייטון ..

הלכנו לשופינגגגגגגגגגג ב-Primarkkkkkkkkkkkkkkk ... וקניתי מלא מלא מלא מלא דבריםםםם ..

יום ראשון נסענו ל-Thrope Park , ועשיתי את כל המתקנים עם אור גלוברמן ..

זכיתי בדובי קטן ובסופגנייה גדולה ואפילו ענקית ומכרתי אותה ב-10 פאונד .. ואז קניתי ארוחה צ'יפס וקוקה - קולה לכל היום שאפשר למלא זה היה כיף ..

ביום האחרון ארזנו את המזוודה , ובהתחלה הייתי בחדר עם מיכל מיכל טל ועתילה ועברתי חדר .

((((((( ואז עברתי לחדר עם ליאור , גבי , שי , ניקול ואנה ..

ואז ליאור החמודה  Smileys

הזיזה לי את הארון כדי שאני אשן עם גבי , ואז סיוון ישנה עם שלושש בנות ורצינו שנעמה ( המדריכה שהצטרפה אלינו כי הייינו מופרעים ) ואז בגלל שהיא הייתה אמורה לבוא עשינו מיטה זוגית אבל היא לא באה בסוף -,- -.- )))))))

ויצאנו ללונדון איי ( הגלגל הענק ) והיה מאוד כיףף !Smileys

הלכנו לקניון והיה לנו 3 שעות קניות ופתאום התחיל לרדת מבולללל  Smileys

נסענו עד לונדון לוטון וחיכינו , עשינו צ'אק אין ועליתי 9 ק"ג !!! מזלנו שלא היה לנו אובר וואיי , לפני זה הלכנו לבוגר קינג כי ארדמור הביאו לנו ארוחה על חשבונם אבל לא אכלתי כי אני אוכלת רק כשר ........ Smileys

היינו בדיוטי פרי וחיכינו להמראה .. קניתי 16 ביצים של קינדר ..ץ: ושני טובלארונים ענקיים . ואני ולוטן רק בכינו וגיא ונדב וליאור עודדו אותי ♥ Smileys

אני ישבתי ליד ליאור ונדב והם החזיקו לי ידיים אוי אני מתה עליהםםם Smileys

היה את הסרט איירון-מן ואכלנו קוסקוס ופיתות קטנות עם חומוס !!!!!!!

ונירדמתי רק שעה לפני שנחתנו ואז קמתי והיה קפוא השמיים היו ורודים זה היה מהממם ..

נחתנו בשלום והכל היה בסדר עברנו את השרוול שמעל הדיוטי פריי ואז ראיתי את אבא שלי הוא נכנס עברנו ולקחנו את המזוודה ועברנו את המכס ראיתי את כל המשפחה שלי חוץ מאחותי הגדולה כי היא הייתה בקיימבריג' ...