עמית

עמית ביטון

אוקיי (: מתחילים (:  ...

דן גיא

כשהגעתי ללונדון, התרגשתי נורא.. ...

לופז ירימי  (לולי)

היי ... :)   וואו אני ...

מג'ד ריאן  (איברהים ריאן)

היה לי כייף מאוד למרות הקשיים ...

ים מאיר  (ים)

אי אפשר לתאר את השבועיים האלה.. אלה ...

עדן נעים  (עדן)

לא נראה לי שאפשר לתאר במילים ...

אוקיי (: מתחילים (: Smileys

אי אפשר לתאר את החוויה הזאת, באמת, חוויה של פעם בחיים !!

כל הטיולים, הצחוקים, המדריכים, הילדים מהעולם, הלימודים השופינג ...

הכל היה פשוט מדהים !!!!

ביום של הטיסה לא הצלחתי לישון בכלל, לפני הטיסה כל שעה הייתה כמו חמש שעות, הזמן עבר כל כך לאט !!! אבל בסוף הגיע הרגע =]

הגעתי לשדה תעופה, ראיתי את הילדים מהקבוצה שלי, את המדריכה שלי, את כל הילדים משאר הקבוצות ... כשראיתי את כולם, התחלתי להבין שזה באמת קורה!!

נחתנו בשדה תעופה בלונדון, ונסענו למרכז שלנו, פולמר גריינג'.

הגענו, נכנסנו לחדרים, פירקנו את המזוודות, עשינו סיור במרכז ואז הלכנו לנוח בחדרים מכל הנסיעה והטיסה :)

מאוחר יותר, כל הילדים מכל הקבוצות מכל העולם, נכנסו לחדר אוכל, ופשוט עברנו מכיסא לכיסא, מילד לילד, מילדה לילדה, כדי להכיר אותם טוב יותר, והכל, באנגלית (: זה היה ממש כיף לגלות שיש אנשים מהעולם שבכלל לא חשבתי שאני אכיר, שאני אתחבר איתם ויהיו לנו את אותם התחביבים .. Smileys

ביום השני, כבר התחילו הפעילויות במרכז, עם המדריכים של ARDMORE ועם הקבוצות של הילדים מהמדינות השונות שהיו שם (:

היו לנו כל מיני פעילויות כיפיות, אבל אני הכי נהניתי, מהטיולים (:

היו לנו טיולים בלונדון - ראינו את הביג בן, דה לונדון איי, היה לנו טיול לארמון המלכה, פעם אחת נסענו לפארק מים מטוורף היינו במאדם טוסו  ועוד (: Smileys

וכמובן, היה לנו המון זמן שופינג ... לבנים היה בדרך כלל משעמם בזמן השופינג, אבל לבנות, זו הייתה חוויה מדהימה שלא רצינו שתיגמר (;

אם אתם מתלבטים, אם להירשם או לא, לכו על זה !

אל תפחדו שלא תתחברו עם אף אחד, כי מתחברים לילדים בשנייה שם !

תהיו פתוחים, תהיו חברותיים, כי אחרת החוויה הזו תהיה סתם משעממת ..

בקיצור,

חוויה מדהימה, של פעם בחיים, שאני אזכור כל החיים !!!