עמית

עמית חסן  (עמית)

היי כולם     אני ...

לין זגדון  (לין זיגדון)

טוב אז קודם כל אני לין זיגדון ...

ברק יוסף  (ברק יוסף)

היי קוראים לי ברק יוסף ואני ...

לי אור דנה  (לי-אור)

היי שמי לי-אור דנה וזאת הייתה ...

נועה בוזגלו  (נועלה)

שלום, אני נועה בוזגלו בת 14 ...

אריאל מוסיוף

קוראים לי אריאל, אני בת 15 ...

היי כולם Smileys

אני עמית חסן בת 14 מאשדוד ואני הייתי בסאמר סקול במרכז ברייטון מחזור 3. אוקיי אז... איפה מתחילים ? בואו נתחיל בזה שסאמר סקול זו החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים שלי !! Smileys נהניתי מכל שנייה עם החברים החדשים שהכרתי מישראל ומחו"ל, ואני בטוחה שנשמור על קשר לתקופה ארוכה מאוד. האמת, גם אם אני לא רוצה לשמור איתם על קשר אני לא יכולה ! הם חופרים בקבוצות בוואטסאפ ובפייסבוק ככה שגם אם אני יתאמץ, אני לא יכולה לשכוח אותם Smileys

אני נרשמתי לסאמר סקול עם חברה שלי, וגם אחרי שנרשמתי לא היה לי מושג לאן אני הולכת, כי מי שלא חווה באמת את החוויה, לא יכול להבין את המשמעות של זה.

שבועיים לפני הטיסה היה לנו מפגש ששם נתנו לנו את כל הפרטים על הנסיעה וכל מה שצריך לעשות ובלה בלה בלה... אבל מה שחשוב במפגש הזה הוא שבו הכרנו את כל הילדים שיהיו איתנו בטיול ואת המדריכה המדהימה שלנו, ענת, שהפכה את הטיול הזה לעוד יותר כיפי Smileys (המלצה: במפגש או אפילו לפני, כדאי לכם לפתוח קבוצות בפייסבוק ובוואטסאפ כי זה מאוד מגבש לפני הטיסה).

בשבוע שלפני הטיסה אני כבר התחלתי להתרגש ולחשוב בראש מה צריך לארוז, כמה בגדים להביא, האם יש לי מספיק בגדים ונעליים ומה צריך לקנות... קיצר סמטוחה בראש Smileysאז פשוט התייעצנו כל הילדים בקבוצה בוואטסאפ וככה כל אחד ידע מה כדאי להביא וכל זה.

בלילה שלפני הטיסה אף אחד לא הצליח להירדם מההתרגשות. ומה עושים כשלא נרדמים ? הולכים לוואטסאפ !Smileysכל הלילה כולם מדברים ועושים הכנות אחרונות לנסיעה.

ביום של הטיסה נפגשנו בשדה ארבע שעות לפני הטיסה, וההורים עושים סצנות בכי ותמונות ובלאגן (טוב נראה לי שרק אמא שלי הייתה ככה)Smileys אחר כך עברנו ביקורת דרכונים, שלחנו את המזוודות למטוס (עם המון חששות בגלל האוברוויט) ואז הגענו לרגע הכי כיפי: אתם יודעים מה היתרון בזה שבאים ארבע שעות לפני הטיסה לשדה ? יותר זמן בדיוטי פרי !!!Smileys אחר כך עלינו למטוס ושם עשינו לכל הנוסעים את המוות ! עשינו רעש וקמנו מהכיסאות והסתובבנו.. כמו שרק הישראלים יודעיםSmileys הטיסה היא חמש שעות בערך.

הגענו לשדה התעופה "איטרו" שבלונדון בסביבות שמונה וחצי בערב וישר הסבירו לנו על הנימוסים האנגלים: שקט, שקט ועוד שקט !!!Smileysאז השתדלנו להיות בשקט (זה לא כל כך עבד... מה לעשות ? ישראלים)Smileys. באוטובוס בדרך למרכז כבר היינו מותשים ועייפים אז כולם נרדמו, הגענו לקולג' בסביבות עשר בלילה, התחלנו להתמקם בחדרים והלכנו לישון.

ביום הראשון עשינו בבוקר מבחן חלוקה לקבוצות (המבחן לא כל כך קשה אז אין מה לדאוג) והשגיח עלינו במבחן האחד והיחיד ריצ'רד האהוב שלנו שהוא היה אחד המורים במרכזSmileys. בצהריים היו לנו פעילויות ("אקטיביטיס"). בפעילויות יש אפשרות לבחור בין שתי פעילויות וכל יום יש פעילות אחרת: טניס, כדורסל, אומנות, שחייה, מחניים, בייסבול, כדורגל ו"הצ'יל אאוט רום" (חדר הירגעות). אנחנו הכי אהבנו את הצ'יל אאוט רום כי יש בו מחשבים, אינטרנט חופשי, מוזיקה, סרטים, ספות, פופים והיה ממש ממש ממש כיף שם Smileys

בערבים תמיד היו פעילויות שהמדריכים המדהימים שהיו במקום ארגנו כמו: דיסקו, בנים נגד בנות, בליינד דייט ועוד משחקים שמגבשים את כל הילדים גם מישראל וגם מחו"ל. המדריכים במקום הם אנגלים והם אחראים על כל הטיולים והיציאות מהקולג' וגם על הפעילויות בתוך הקולג'... במילים אחרות הם דואגים שיהיה לכם הכי כיף בעולם Smileys

וכמובן שיש גם ימי טיולים שבהם יוצאים למזח, למרכז התת ימי, ולשופינג בברייטון! ובלונדון יש שיט שבוא רואים את הביג בן ואת הlondon eye, את גשר לונדון ויוצאים לראות את חצר ארמון באקינגהאם. אנחנו יצאנו גם ללונה פארק ענקי ומדהים (לכל אוהבי רכבות הרים: יש שם רכבות הרים מפחידות בטירוף תראו בתמונות) יש טיול למדאם טוסו ולמחזמר. אנחנו היינו במחזמר "מלך האריות" והיה ממש יפה אז זה מומלץ מאוד !

ובשביל כל הבנות (ואולי גם הבנים) אין לכם מה לדאוג ! יש שופינג והרבה !!!

חלק חשוב ובלתי נפרד (וסביר להניח שהוא הסיבה שההורים שלכם הסכימו לשלוח אתכם לסאמר סקול) זה הלימודיםSmileys. אני יודעת שזה החלק שנשמע הכי פחות כיף אבל באמת שהלימודים הם בין החלקים הכי מצחיקים וכיפיים בטיול. המורים הם מדהימים ומצחיקים והלימודים עצמם מתקיימים בצורה חווייתית עם ילדים מכל העולם וככה גם מתחברים להרבה ילדים מחו"ל. אנחנו כל כך התחברנו לילדים מחו"ל שחלקם בכו כשעזבנוSmileys, כי בתכלס בלי הישראלים היה שם ממש משעמם Smileysאנחנו עשינו שם את כל הרעש הבלאגן והכיף Smileys

במחזור שלנו היו ילדים מרוסייה, אוקראינה, איטליה, גרמניה, שוויץ, יפן, אבל אני יודעת שבמחזורים קודמים היו גם ספרדים, ברזילאים, פורטוגלים ועוד כמה.

טוב עכשיו אני יספר לכם כמה רכילויות שקרו אצלנו (ויש הרבה) Smileys

כמו שקראתם, היו אצלנו במחזור איטלקים חמודים ומקסימים כך שסיפור אהבה איטלקי-ישראלי היה דבר בלתי נמנעSmileys

אבל אחרי שבוע אלכסנדרו האיטלקי היה צריך לחזור והשאיר את הישראלית המסכנה לבד- פחחחחח נראה לכם שהיא הייתה לבד ?! כל היום התרוצצנו סביבה כדי שלא תהיה עצובה Smileys

כמובן שהיינו צריכים לרכל על כל הילדים מחו"ל בלי שהם יבינו שאנחנו מדברים עליהם אז לכל ילד המצאנו כינוי: שפעת, החותכת, בלונדי, ביג בן, אפי ועוד מלא מלא (אם אני יתחיל לספור את כולם זה יגמר מחר). באיזשהו שלב הילדים מחו"ל התחילו לקלוט שאנחנו מדברים עליהם בקודים והתחילו לשאול שאלות אז היינו צריכים להמציא להם סיפורים כל הזמן וזה היה ממש מצחיק.Smileys

אוקיי אני רוצה לספר לכם עכשיו על אחד הלילות הכי מצחיקים שהיו לנו במשך כל הסאמר סקול. לילה אחד (אוקיי זה לא היה ממש לילה, יותר ארבע וחצי בבוקר) בן אחד מהבניין של הבנים החליט שבא לו להבעיר אש או משהו בארבע וחצי בבוקר, דבר שהפעיל את האזעקה של השריפה בכל הקולג' ! כולם רצו במדרגות כמו משוגעות בפיג'מות ובבוקסרים (הבנים) וישבנו בחוץ, בשיא הקור איזה עשר דקות עד שהבינו שזו הייתה אזעקת שווא. זה היה כל כך מעצבן אבל ממש מצחיק Smileys

וכמעט שכחתי לספר לכם על נעמה. נעמה הצטרפה אלינו בשבוע השני והיא מדריכה שהדריכה בכמה מרכזים באנגליה, ככה שיצאנו מורווחים עם שתי מדריכות מדהימות Smileys

לקראת סיום יש לי כמה טיפים לתת לכל מי שמתכנן לנסוע לסאמר סקול בשנה הבאה:Smileys

1. הימים הראשונים הם הימים הכי קשים מבחינה נפשית לכולם.Smileys אני אישית בכיתי כמעט בכל יום בשבוע הראשון מכל מני סיבות, כמו געגועים הביתה ולפעמים הרגשתי שאני לא מתחברת לילדים האחרים, אבל התחושות האלו עוברות אז אין סיבה להבהיל את ההורים ולהגיד להם שאתם רוצים לעזוב או משהו כזה. בנוסף לזה חשוב גם לשתף מישהו במה שאתם מרגישים: חבר שבאתם איתו, את המדריכה או כל אחד אחר שאתם מרגישים שאתם יכולים לדבר איתו.Smileys

2. אם אתם באים לסאמר סקול עם חבר מהבית (אני ממליצה לבוא עם חבר) סביר להניח שתריבו שם הרבה יותר ממה שאתם רבים בבית.Smileys זה קורה וקרה לכל זוגות החברים שהגיעו ביחד לסאמר סקול אז אל תיבהלו אם זה קורה לכם. מה שחשוב זה שתמיד תדברו אחד עם השני ותגידו לחבר שלכם מה שמפריע לכם אחרת אתם תמשיכו לריב בלי סוף.Smileys הסיבה שרבים היא שכל אחד רוצה להתחבר לילדים האחרים ואז אתם מבלים ביחד פחות מבדרך כלל ולפעמים זה מפריע ויוצר נתק.

3. אין על האוכל של אמא ! אבל גם האוכל בקולג' לא הכי גרוע. אנחנו די סבלנו מהאוכל אבל כשפגשנו ילדים ממרכזים אחרים הבנו שהאוכל שלנו זה גן עדן לעומת מה שיש להם. Smileys

4. בנוגע לבגדים, באנגליה המזג אוויר מאוד הפכפך, פעם חם ופעם קר. אני ממליצה להביא כמה חולצות ארוכות, אבל יותר חולצות קצרות עם עליוניות דקות.

טוב אז... זה הכל נראה לי

אני רק חייבת להגיד שסאמר סקול זו הייתה חוויה מדהימה, מצחיקה וכיפית ברמות ואני בטוח ילך גם שנה הבאה !Smileysאני ממליצה לכל אחד ללכת, ללמוד ולחוות את תחושת העצמאות שיש בנסיעה לחו"ל בלי ההורים Smileys

ברייטון 2013 מחזור 3 אני מתה עליכםםם ומתגעגעת כל כךךךך

פון תחת לכולם (בדיחה פרטית)