נוי דאיה

• יצאתי בקיץ: 2013

• התקשר אלי בסקייפ

נוי דאיה  (נוי דאיה)

היי, אני נוי בת 14 ויצאתי ...

יערה רטיג

היי אני יערה בת 14 מנס ציונה ...

מור הורויץ  (מור)

שלום,   מור.   טסתי ...

רחל קופמן  (רחל)

קוראים לי רחל מאשדוד ...

נועה קדר  (נועה)

היי קוראים לי נועה ויצאתי ...

רומי סלטי

היי קוראים לי רומי מהרצליה ...

היי, אני נוי בת 14 ויצאתי השנה עם חברה שלי לקיימברידג' מחזור שני!!Smileys

מאוד קשה לרשום בכמה שורות חוויה של שבועיים כאלה מדהימים עם ילדים מדהימים , מדריכות מדהימות, מרכז מדהים והמון המון כיף! Smileys

הכל התחיל שאני וחברה שלי, נועה, התחלנו לברר על הסאמר סקול. כמעט כל יום נכנסנו לאתר וקראנו סיפורים מקהילת הילדים ומהיומן מסע, ובחרנו את קיימברידג' המשכנו לקרוא באינטרנט על קיימברידג' ולראות תמונות וסרטונים! Smileys

ואז רשמו אותי והייתי בעננים!Smileys

כל כך התרגשתי שאפילו הכנתי טבלת יאוש וכל יום שעבר סימנתי, לא יכולתי לחכות לזה!Smileys

היו לנו פגישות שקבענו אחת הייתה אצל ניצן בבית והיינו 2 בנים ו 6 בנות הייתה פגישה אחת בקניון שיינו רק 4 בנות והיה פגישה שהקמפוס ארגן שבו סיפרו להורים על הסאמר סקול חילקו לנו תיק ותיקיה של כל המסמכים וגם יצא לנו להכיר את כל הקבוצה בפעילות עם המדריכות..Smileys
בנוסף לזה היה לנו קבוצה בוואצ אפ ובפייסבוק שכל פעם שהכרנו מישהו חדש צירפנו אותו(:
ואז אחרי כל האריזות וכל ההתרגשות הגיע יום הטיסה 14.7, הגענו לשדה פגשנו את המדריכות שחילקו לנו סרט למזוודה שרוך כחול עם פרטים ומדבקה עם מספר ושם. ואת הילדים שהולכים ליהיות איתנו עכשיו שבועיים שלמים!Smileys
 נפרדנו מההורים ויצאנו לדרך!Smileys
 עברנו את כל הבדיקות והיה לנו זמן בדיוטי התחלקנו לזוגות ומעלה והסתובבנו בדיוטי פרי יחסית הרבה זמן ואחרי שהיה לי נמאס חיכיתי במקום הפגישה עם עוד כמה ילדים ושיחקנו ודיברנו היה ממש נחמד!!Smileys
 עלינו למטוס במטוס הכרנו קצת וכשירדנו אי אפשר להבין שאנחנו באנגליה !!!! Smileys

נסענו למרכז והדרך הייתה ממש יפה וירוקה,הנחנו את המזוודות בבניין הראשי של ה-EF והלכנו לאכול שקיות שקראתי בסיפורים שהן די מגעילות ואני לא כלכך אהבתי אותן אבל היו הרבה שהסתדרו איתם.. ולקבל חדרים שהיו ממש בסדר והיה את כל מה שצריך!Smileys
 התארגנו ויצאנו לפארק שם שיחקנו בפלונטר, בכדור ובפרייזבי ...
ואז הלכנו לארוחת ערב(: כשחזרנו למרכז היה לנו שיחה עם המדריכות וגם קיבלנו סיסמא ושם משתמש לווי פיי..

-יום 2-
אחרי שקמנו ואכלנו ארחות בוקר היה מבחן רמותSmileys עמדנו בתור כדי להירשם שהיה ארוך ובינתיים נמלה ענקית הציקה לנו Smileys
 המבחן הוא עם שאלות אמריקאיות וקטע שמיעה והיה גם אנסין Smileys
 ואחרי זה היה סיור בקיימברידג' המהממת!!Smileys
 הלכנו לאכול וכשחזרנו היה לנו WELCOME PARTYSmileys היה שירים בכל השפות וגם בעברית!

-יום 3-
אחרי הארוחת בוקר התרכזנו כל הישראלים על הדשא וקיבלנו מערכת להמשך! לקח זמן להתרגל ולמצוא את הכיתות והפעילויות אבל המדריכות המדהימות עזרו לנו ובסוף הסתדרנו.
אחרי הלימודים והפעילויות ואחרי ארוחת הערב היה ערב כישרונות צעירים שבסופו ילדה ישראלית ניצחהSmileys

-יום 4-

אחרי הפעילויות והלימודים הלכנו רק הישראלים לפארק ועשינו פעילויות גיבוש ולמדנו להכיר אחד את השני.
אחרי שהגענו למרכז היה זמן חופשי עד 10 (השעה שבה נכנסים לחדרים).
בזמן הזה הכרנו אנשים מח"ול ומישראל ודיברנו..
-יום 5-
אז אחרי ארוחת הבוקר, הלימודים והפעילויות ואחרי ארוחת הערב חגגנו יומולדת לילד ישראלי ושרנו לו כשכולם שמעו אותנו (בכל זאת ישראלים) ואחר כך הייתה מסיבת מסיכות היה נחמד וכולם רקדו!Smileys

היום כבר היה מותר לנו להסתובב בזוגות בקיימברידג' לבד(:
-יום 6-
 אז אחרי כל הפעילויות והלימודים עשינו בפארק מלחמת מים שאפשרה לנו לסגור חשבונות עם כמה אנשים!Smileys
 ואז בחדר אוכל עשינו קבלת שבת עם חלה ויין וקידשנו היה נחמד (:
-יום 7-
אז נסענו ללונדוןSmileys וראינו מלא מקומות ראינו סנאים וכמה מתאים לישראלים לחשוב שאם כמה אנשים שלבשו מכובד והיו בכרכרה עם סוסים זאת המלכה אליזבתSmileysSmileys

היינו במקום שנקרא M&M WORLD הלכנו לשופינג וחזרנו למרכז אחר כך היה טיול ממש כיף (:

-יום 8-
היינו בטיול נחמד והתלבשנו כמו אנשים של פעם היינו ביריד של ימי הבייניים והיה שם חץ וקשת וכאלה והיה ממש נחמד (:
חחחחח ובזמן שהיה זמן חופשי לשופינג אז אני ועוד 2 בנות הלכנו להסתובב ואס מישהו כזה בא אלינו ועשה לנו רעשים של ציפור וממש נבהלנו חחחח זה היה כלכך מצחיק!Smileys הוא עשה לנו את זה פעמיים!Smileys

-יום 9-
אחרי כל הפעילויות והכל הייתה WELCOME PARTY לילדים החדשים ושמחנו להכיר אותם(:
היה ממש כיף להכיר עוד אנשים בחוויה המדהימה הזאת!

-יום 10-
התעוררנו אחרי לילה של גשם Smileys

ואפילו ראיתי בבוקר מהחלון סנאי חמודד
אחרי שעתיים בבוקר שלמדנו או עשינו פעילויות כרגיל, (אני למדתיSmileys)יצאנו למאדם טוסו מוזיאון השעווה הצטלמנו שם מלא!!! אחרי שעמדנו חצי שעה בתור היינו בסרט תלת מימד והיינו ברכבת והייתי שם שלישית אז ישבתי עם מישהו זר והיה לבחור באיזה ספה ידברו והוא בחר איזשהיא שפה ואני לא הבנתי כלווום ובסוף הרכבת הייתה תמונה ולא ידעת ויצאת זוועה!!!! חחחחח אחר כל נסענו למחזמר Wicked היה ממש כיףSmileysSmileys

-יום 11-
כבר אפשר להרגיש את הסוף וקשה לחשוב שאנחנו עוד מעט לא נהיה במקום המדהים הזה! אחרי הלימודים והפעילויות היה לנו מבחן סיום שיקבע לנו את התעודות Smileys ואחריו הלכנו לאכול ערב וכשחזרנו כרגיל היה זמן חופשי.

-יום 12-
אחרי הפעילויות והלימודים היה לנו מסיבת הוליווד ממש נחמדה כולם התלבשו יפה והיה שטיח אדום!!!!Smileys

-יום 13-
קיבלנו תעודות סיום, ונפרדנו מילדים מחו"ל שעזבו כבר והרגשנו שבקרוב גם אנחנו נרגיש ככה!
עשינו פעילות סיום נחמדה רק לישראלים והיה ערב כשרונות צעירים נחמד Smileys
 -יום 14-
היינו בלונה פארק היה נחמד ומהנהSmileysSmileysSmileys

הרבה ילדים זכו בבובות ענקיות שתפסו את כל המקום באוטובוס Smileys

-יום אחרון-
נפרדנו מאנגליה ומהמרכז המדהים ונסענו לאוקספורד היה לנו שם זמן חופשי ואז נסענו לשדה עברנו את כל הבדיקות וכמובן כולם עם אובר וויט והגיע הזמן לעלות למטוס רצנו בגשם למטוס (גשם אחרון בזמן הקרוב בישראל קיץץץ) וזהו ככה נגמרה חוויה מדהימה שאי אפשר לשכוח ! נפרדנו מהמדריכות והילדים זה היה מדהים ואני ממש ממליצה על זה באמת שזו חוויה מדהימה! ולא לפחד לבוא לבד כי אני באתי עם חברה אבל התחברנו לחברות שונות ובאמת שמתחברים מהר!

-סדר היום הרגיל שלנו-
קמים בבוקר מתארגנים ובשבע וחצי בבוקר הולכים לארוחת בוקר  שהייתה במבנה שאנחנו ישנו בו אוכלים ואחר כך יש לנו לכל אחד לו"ז שונה. לחלק יש שעתיים פעילות שעה של פרויקט כזה ואז לימודים לחלק קודם לימודים לחלק אין פרויקט באותו יום וכאלה..
אם באותו יום היה לנו פרויקט אז היה לנו בערך שעה וחצי לזמן חופשי ולמי שבאותו יום לא היה פרויקט היה לנו שלוש שעות לזמן חופשי וכמובן לשופינגגגג!!Smileys

בין השיעורים והפעילויות עם המורים והמדריכים שהיו ממש נחמדים(: אכלנו ארוחת צהריים שההיתה במבנה שלנו ואחרי שנגמרו הפעילויות הלכנו לאכול ארוחת ערב שהיינו צריכים ללכת אליה והיא לא הייתה במרכז  וכשהיינו חוזרים בדרך כלל הייתה פעילות כמו מסיבה או ערב כישרונות צעירים ואחרי היינו מדברים ומשחקים עם חו"לניקים שהיו ממש נחמדים או שהיינו עם הישראלים או שהיה לנו פעילות עם המדריכות עד עשר ואז הולכים לחדרים ויש לנו בדיקת חדרים.
בקיצורר....
20:00- צריך ליהיות במרכז ויש פעילות ערב
22:00-צריך להיות בחדרים לבדיקת חדרים

-סדר יום כשיש טיולים או כשיוצאים מהמרכז-
קמים בבוקר ולוקחים שקיות עם אוכל בבוקר יש בשקיות - מיץ תפוזים, מאפינסו, תפוצ'יפס, ותפוח. בצהריים- בננה,סנדוויץ, מים ותפוצ'יפס ובערב- סנדוויץ (קיבלנו רק פעם אחת כשהיינו במחזמר. נפגשים מחוץ למבנה עולים על האוטובוס והיה לנו טיולים שהיינו באוטובוס עם חו"לניקים ודיברנו איתם תוך כדי הנסיעה הארוכהההההה!!!

-החדרים-Smileys
אני וחברה שלי קיבלנו את החדר היחיד חוץ מהמדריכות בקומה הראשונה כל השאר היו בקומה השניה החדרים ממש נחמדים יש שם 2 מיטות, ארון, שולחן כתיבה, ושידה יש שם מדפים יש מקלחון ושירותים והיה שם מחמם מגבות!!!!!!Smileys כל הילדים הישראלים היו בחדרים עם ישראלים חוץ מאחד שהיה עם מישהו מחו"ל.

-מזג האויר-
המזג אויר היה בבוקר קריר ובערב גם קריר ובצהריים היה ממש חם ובלונדון היה קפוא אז אני ממליצה להביא קצת ארוך והרבה קצר עם סוודר...Smileys

-כביסה-Smileys
יש במרכז חדר של כביסה שאפשר לעשות בו כביסה יש שם מגהץ , מכונה ומייבש...

-שופינג-Smileys
בקיימברידג' היה אפשר לצאת בזוגות לשופינג בעיר בזמנים החופשיים וגם כשהיינו בטיולים היה זמן חופשי בין חצי שעה לשעה שהיה אפשר לעשות שופינג היה לנו די קרוב למרכז חנות ממתקים גדולה, היה חנויות בגדים, חנות דיסקים, חנות ספרים ממש גדולה משהו כמו שלוש קומות ענקיות!, סופר, קניון ,ועוד מלא...
קניתי בכל הזדמנות שהייתה! היו כאלה שכל יום חזרו עם שקיות ענקיות ועם מלא מלא בגדים!!!!

-השיעורים-Smileys
השיעורים הועברו ממש בכיף עם המורים היו משחקים והיינו יורדים לחדר מחשבים וזה ממש שיפר את הביטחון לדבר באנגלית השיעורים מועברים בכיתות לפי רמות ככה שאתה יכול להבין בהתאם לרמה שלך...
קיבלנו ספרים זה נשמע משעמם אבל רוב הזמן שיחקנו ולא עשינו פעילויות בספרים ואם כן זה לא היה כזה נורא זה היה כיף ומועבר בצורה מהנה.
היה גם ימים שהשיעורים היו מועברים בחוץ על הדשא!SmileysSmileys

-הפעילויות-Smileys
הפעילויות היו מועברות עם המדריכים של ה-EF שהיו ממש מקסימים ונחמדים היינו הולכים לפארק ומשחקים איתם, היה פעילות של יצירה והיה גם פעילות שהיינו צריכים לעשות רעש מדברים שיש במרכז והיה לנו שייט בנהר שהיה ליד המרכז
הפעילויות לא היחו תמיד כאלה מעניינות אז שיחררנו אותנו מוקדם יותר .
ויששששש זכיתי בדובי ממש חמוד של ה-EF, הייתה תחרות ואז כלכך רציתי את הדובי והמדריכה אמרה שנדע את התוצאות כשנחזור למרכז (התחרות הייתה מחוץ למרכז) ואז חפרתי לה כל הדרך שאני רוצה דובי ושאני יהיה עצובה אם אני לא יקבל דובי והצקתי לה כל הדרך ועשיתי פרצופים והיא צחקה ממני והייתה ממש חמודה!!!Smileys

-המדריכות הישראליות-Smileys
המדריכות הישראליות היו ממש נחמדות ומקסימות הם עזרו בכל דבר שצריך והם העבירו איתנו ולנו חוויה מדהימה! היה אפשר לצחוק איתן ולעשות שטויות כמו למשל ללבוש פיג'מה של חיות והתחיל להשתגע! (וזה קרה כמה פעמים!)Smileys

-המדריכים של ה-EF(מדריכים מח"ול)-Smileys
הם היו ממש חמודים והיה כיף איתם הם היו מצחיקים וחייכנים והם העבירו איתנו פעילויות ומסיבות וטיולים..
הם ממש אוהבים ישראלים וכל הזמן אומרים את זהSmileys
לימדתי מדריכה Cup song והיה מדריך שלמד את האלף בית (והוא היה דווקא טוב בזה!)
-המקום-Smileys
המקום היה ממש ירוק ויפה היה כיף לשבת שם וליהיום עם אנשים מח"ול וסתם לשחק בפריזבי או בטניס שולחן שהיה שם.

-הישראלים-Smileys
היו ממש נחמדים ידעו לתמוך כשהיה צריך יצא לי להכיר אנשים מכך הארץ שהיו איתי שבועיים שלמים בכל שעה ביום!אולי חלק היו שונים ממני אבל הם היו ממש מדהימים!

-חו"לניקים-Smileys
הם היו ממש נחמדים יצא לי להכיר אנשים מארצות שונות ועם תרבויות שונות ועכשיו יש לי חברים מהעולם והם פשוט מדהימים ואני שומרת איתם על קשר!

אני ממש ממליצה על סאמר סקול ובכלל על קיימברידג' זו חוויה מדהימה לכל החיים מכירים שם אנשים מדהימים ותרבויות ומנהגים חדשים זה פשוט מדהים! לומדים אנגלית ועוד מלא שפות ואי אפשר לסכם את זה ככה אנחנו עדיין שומרים על קשר בוואצאפ פייסבוק אינסטגרם גם עם ישראלים וגם עם אנשים מח"ול אנחנו קובעים פגישות ומדברים כמעט כל יום!
לא צריך לפחד לבוא לבד כי זה בכלל לא משנה ישר על היום הראשון ואפילו רק בשדה מכירים את כולם ואין אחד שנשאר לבד!
אז אני מאוד ממליצה לכם זה חוויה מושלמת שאני ממש מאושרת שקרתה לי ואני יזכור אותה לתמיד! חווינו שם מלא דברים הכרנו מלא אנשים למדנו דברים חדשים ועשינו מלא מלא כיף!!!!Smileys
אז...
3 מורים (החלפתי את הרמה שלי באמצע)Smileys
2 מדריכות ישראליותSmileys
1 חוייה מטורפת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Smileys
אם הייתי יכולה הייתי חוזרת לשם בכיף זו חוויה מדהימה כלכך בא לי לחזור לשם!!! זה היה כיץ מושלם שאני לא ישכח בחייםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קיימברידג' 2013 מחזור שני, נועה ושקד אני מתגעגעת אליכם!!!!!!!!!!