נטע 3>

נטע קורש  (נטע 3>)

היי קוראים לי נטע, אני עולה ...

כפיר פרדסי  (RSKLA5)

אני כפיר פרדסי וטסתי בקיץ ...

שרון ולייב  (שרונה)

היי קוראים לי שרון ולייב אני ...

מאי פילי  (Maypili)

מה הייתם אומרים אם הייתי נותנת ...

גאיה חזן  (גאיה)

Whatssuppppppp   אוקי אני ...

בר קריטי

היי אני בר נסעתי השנה לסאמר ...

היי Smileys

קוראים לי נטע, אני עולה לכיתה י' והשנה נסעתי לסאמר סקול בקיימברידג' מחזור 1 האדיררר!!!!!!!Smileys

אני רק רוצה לציין שממש קשה לתאר במילים את כל החוויה המדהימה שעברתי ואני בטוחה שלא משנה כמה אני יחפור תמיד יהיו עוד חוויות וזיכרונות לספר עליהם...

אז הכול התחיל כשאני וחברה טובה שלי נעם גילינו ששתינו רוצות לנסוע לסאמר סקול והתחלתי במסע שיכנועים בפני ההורים שלי עד שהם הסכימוSmileys!!! (אחד הרגעים המאושרים בחיי). אחרי שנרשמנו, הצטרפנו לקבוצה בפייסבוק והתחלנו להכיר ילדים מהמחזור שלנו. דיברנו איתם בוואטצאפ וכולנו התחלנו בספירה לאחור עד לטיסה (152 ימים!!!!!), עם כל יום שעבר ההתרגשות עלתה Smileys

שבוע לפני הטיסה הייתה פגישה עם כל הקבוצה והמדריכים המושלמים שלנו- יואב ודניאלה. זה היה ממש מרגש לפגוש את כולם וכבר מאז ידעתי שזאת תהייה קבוצה מדהימה!

שבוע אחר כך נפגשנו בשדה התעופה, נפרדנו מההורים ויצאנו לדרך!!!!!!

כשהגענו לקיימברידג' התמקמנו בחדרים (שדרך אגב שהיו ממש נחמדים) וירדנו לאזור של הדשא והתחלנו להכיר עוד ילדים מכל העולם. אני חושבת שלהכיר חברים מכל מני מקומות בעולם זה היה אחד הדברים שהכי נהנתי ממנו למרות שהיו לי חששות לגבי כל העניין של לדבר באנגלית עם אנשים, השיחות זרמו ותמיד מצאנו דרך לתקשר ובשלב מסויים זה הרגיש ממש טבעי לדבר איתם אנגלית.

ביום השני עשינו מבחן רמה וכל אחד שובץ בכיתה עם כמה ישראלים ועוד ילדים מארצות אחרות. בכיתה שאני הייתי בה היו עוד שלושה ישראלים חוץ ממני ושאר הכיתה היו מ:פורטוגל, רוסיה, ארגנטינה, טייוואן, צרפת, איטליה, ספרד, טורקיה והולנד. אני נהנתי מרוב השיעורים ואני חושבת שממש שיפרתי את האנגלית שלי. בזמן שלא היינו בשיעורים היה לנו אקטיביטי (פעילויות) שבהם רוב הזמן היינו בפארק היפייפה. בערבים הלכנו לאכול בחדר אוכל, (האוכל שם לא היה מזעזע אבל אל תצפו למשהו טעים במיוחד... ) ולפעמים היה אחר כך מסיבה או פעילות אחרת.

בזמן החופשי  התארגנו בקבוצות ויצאנו לטייל בקיימברידג' לאכול  קרפ או לקנות משהו בסטארבקס ולעשות מלא שופינגגג!!!!!!!!!

אני גם ממש נהנתי מכל הטיולים שעשינו, היינו בלונדון פעמיים שבהם היינו בארמון בקינגהם, הצתלמנו ליד הביג בנד, היינו במחזמר wicked, בקוון גרדן, בכיכר פיקדילי, ומוזיאון מדאם טוסו. בנוסף, היינו בטירת warwick, היינו בגריניץ', ובלונה פארק אדיררר עם רכבות הרים מטורפות!!!!!!!

ביום האחרון שלנו בקיימברידג' נפרדנו מכל החברים ועשינו מסיבת פרידה מהמדריכים באנגליה והיה ממש עצוב... לא רציתי לעזוב

אחר כך עשינו מלחמת מים מטורפת ובאמת שזה היה אחד הרגעים הכי כיפים שהיו.

סאמר סקול זה החוויה של החיים שלי, באמת שנהנתי מכל רגע!!!

מבחינתי הדבר המשמעותי ביותר הוא שהכרתי חברים מדהימים לכל החיים! זה מרגיש כאילו קיימברידג' הפכה לבית השני שלי והקבוצה מישראל למשפחה.

וכמו שציינתי בהתחלה, גם עם כל החפירות עדיין אי אפשר להעביר את הכל במילים, אתם פשוט תצתרכו לעבור את זה בעצמכם.

אז אם אתם רוצים לעבור חוויה מדהימה כזאת אל תחשבו פעמיים ותרשמו! אני יודעת שזה שווה את זה ואני מאחלת לכם שזה יהיה אפילו יותר מדהים מהחוויה שלי (אם זה אפשרי,אבל אני בספק...)