תמיר ברקת (חמו)

• מרכז: ליטל קנדה

תמיר ברקת  (תמיר ברקת (חמו))

היי קוראים לי תמיר ברקת אני ...

נועם מירג'ני  (^__^)

היוש..  טוב קוראים לי ...

מיכל שינה  (*_*_*)

היוש!!! אוקיי אז קוראים לי ...

אלעד כהן  (אלעד)

היי, קוראים לי אלעד כהן מתל ...

ליהיא גביזון  (ליה)

היווווש!!! איך בכלל כותבים ...

הילי רומנו

היי   קוראים לי הילי ...

היי קוראים לי תמיר ברקת אני בן13 ואני גר ברעות אני הלכתי לסאמר סקול ליטל קנדה ואני הלכתי לבד בלי חבר אבל הכרתי מלא במפגש.

הסאמר סקול היית לי חוויה מטורפת וכיפית ובכיף אני יעשה אותה שוב.

אני יתחיל מהמפגש. המפגש שלנו היה ב25.6 הגעתי עם אבא שלי לשם היינו כמה קבוצות שהולכות לכמה מקומות  בהתחלה הביאו לנו את הכרטיס טיסה ואת התיק שלנו שהיינו חייבים לקחת אותו  ואז התחילו להסביר לנו על הכול. באמצע המפגש כול הילדים של יצאו וההוריםנשראו להסברים נוספים.  התפצלנו כול אחד למקום שהוא הולך  ועשינו מפגש הכירות עם המדריכות שלנו. בסוף המפגש ננתי לילדה את המספר שלי כדי שתוסיף אותי לקבוצה בווצפ שהיה לעוד כמה ילדים בקבוצה אחרי המפגש דיברתי מלא עם הילדים שהיו בקבוצה היינו 9 נראלי.

הטיסה הייתה כיפית דיברתי בעיקר עם מי שדיברתי בקבוצה בווצפ, ישנתי וראיתי קצת איזה סרט מוזר. נחתנו בשדה התעופה לוטון. שנחתנו ציפתה לנו נסיעה ארוכה עד למעבורת ומהמעבורת הייתה לנו נסיעה ממש קצרה למחנה.

שהגיענו למחנה התפעלנוSmileys מהגודל של המחנה. בהתחלה חילקו אותנו לחדרים ונתנו לנו קצת זמן להתארגן אחר כך הלכנו לאכול ארוחת ערב

אחרי הארוחת ערב עשינו סיור בכול המקום אז ישר הלכנו לים.

ביום השני היה לנו מבחן שאמור לחלק אותנו לקבוצות. המבחן היה קשה בכוונה.

אחריו פיעלויות. למחרת חילקו אותנו ואת הצרפתים ל6 קבוצות  בקבוצה שלי היו 5 ישראלים ורק שתי צרפתים (הצרפתים כול השיעורים היו כול כך שקטים)

בימים שהכול היה אמור להיות רגיל זה היה אמור להיות כך:                       בבוקר 3 קבוצות לומדות בזמן ש3 קבוצות אחריות עושות פעילויות ובצהריים אחרי הארוחה זה התחלף.

הפעיליות שאני הספקתי לעשות היו: פעמיים  קיר טיפוס (שתי סוגים אחרים של קיר טיפוס),טרפז, סולם יעקוב, טרמפולינות כדורסל, חץ וקשת, סייף, נדנדה ענקית וממש כיפית ועשינו השרדות "בטבע" שבזה היינו צרכים לבנות אוהל להדליק אש(את הפעילות הזו הכי פחות אהבתי) וגם היינו אמורים לעשות קאיקים אבל בגלל הגיעות והשפל המטורף שיש שם לא עשינו אז לקחו אותי לשופינג בעיר ליד המחנה.

בערב היה לנו גם פעילויות כמו: קזינו שהם אירגנו, בריכת שחייה שהיה אדיר, ערב חופשי אבל שאסור להיות בחדרים, ים ,מסיבת ריקודים פעמיים, מרוץ ארצות סביב המחנה שהיה ממש כיף. והפעילות האחרונה היית חלוקת תעודות שבו אמרו לנו את הציונים שלנו גם במבחן ההתחלתי וגם המבחן המסיכם וגם הביאו לנו את החוברת הלמדנו איתה.

עשינו מלא דברים גם מחוץ למחנה כמו לונדון,פורתסמות', ריד, לונה פארק והיינו בטירה

ריד :  ריד היה הטיול הראשון שלנו מחוץ למחנה ריד זה באי אז הגיענו לש באוטובוס שהגיענו עשינו הליכה בחוף ובחזרה ואז היה לנו זמן חופשי לשופינג שהקצו לנו רק רחוב לשופינג.

טירה:  באחד הימים במקום פעליות 3 כיתות הלכו בבוקר לטירה ובצהריים זה התחלף אני הייתי בצהריים בטירה הטירה היית בסדר החלק הכי כיף היה החנות מזכרות קינו (כמה בנים) את המחדד הכי אדיר בעולם Smileys  .

לונדון:  בבוקר קמנו מוקדם כי מחכה לנו נסיעה ארוכה ללונדון!!! היינו אמורים להגיע ללונדון ישר למאדם טוסו ומשם למחזה מלך האריות אבל בגלל הפקקים שבלונדון ישר הלכנו לראות את המחזה מלך האריות שהיה יפה ומושקע(היו חלקים שהוא קצת שיעמם) מהמחזה ישר הלכנו למלון שלנו לישון. במלון שיש 3 מיטות בחדר אחד אז שוב חילקו אותנו המיטות שם היו ממש נוחות חבל שהיינו צריכים לקום מוקדם כדי להספיק להיות במאדם טוסו שהיה ממש כיף בו. אחרי שסיימנו הלכנו לשייט בנהר שעצר לייד הביג בין ובצד השני היה את הגלגל הענק(עין של לונדון) משם הלכנו לעשות שופינג במקום שהקצו לנו ובגלל שהלכנו למאדם טוסו אז היה לנו פחות זמן שופינג. אחרי השופינג חזרנו לאוטובוס שלקח אותנו למעבורת.

פורתסמות': פורתסמות' היא עיר מפרץ גדולה שתמיד ממנה הגיענו לאי אבל אף פעם לא עברנו דרך הכיר עברנו תמיד מהצד. אבל הפעם הטיול היה בתוך העיר פורס'מות ששם היה אמור להיות השופינג הגדול שלנו וזה היה נכון.

התחלנו את היום בזה שישר שהגיענו הלכנו למגדל הכי גבוה בעיר שמשם עשינו תצפית על כול העיר  (זה כמו עזריאלי בת"א רק יותר גדול ויפה) אחרי התצפית הלכנו לשופינג היה לנו 4-5 שעות של שופינג היה ממש כיף גם סתם להסתובב שם עם חברים שלי .

לונה פארק:  בלונה פארק היה ממש כיף אפילו שהיה לנו רק 4 שעות להסתובב בו בגלל שהנסיעה עליו היית ארוכה...  אני עם חבר שלי עשינו רק שתי רכבות הרים כי ברכבת הרים אחת הטור היה שעתיים וחצי !!  הכי כיף היה לפגוש ישראלים אחרים היינו 3 קבוצות של ישראלים מהסאמר סקול מטעם קמפוס ועוד קבוצה לא מטעם קמפוס שזה אותו הדבר רק שזה רק לדתיים.  אז בתור לרכבת הרים עם התור הארוך פגשנו שתי ישראליות ודיברנו איתם מלא וזה הציל אותי מישעמום של לחכות בטור.

יום אחרון באנגליה: בבוקר קמנו מוקדם כדי להפרד מכולם היה עצוב להפרד מהגרמנים והאנגלים שבאו רק לפעילויות שבמחנה הצרפתים טסו יומים לפנינו אז הם נפרדו מיאתנו ונפרדנו גם מצוות ארדמור שלימד אותנו אנגלית שבאה איתנו לטיולים הם אלה שדעגו לנו אבל גם היינו שמחים כי סוף סוף אנחנו לא  אוכלים ארוכות שם. בעיקר בבוקר היה מגעילSmileys

בגלל שהטיסה שלנו היית בערב אז היה לנו עוד יום שופינג בלונדון (הפעם במקום אחר ) אחרי השופינג נסענו  לשדה תעופה קנינו המון ממתקים שם (בעיקר אני :):)

Smileys  וטסנו חזרה לארץ רוב הטיסה רובם ישנו אבל שנחתנו כולם היו ערניים מרוב ההתרגשות שעוד מאת רואים את ההורים שלנו שוב  אחרי שבועיים..

הסאמר סקול היה לי מדהים חוויה ממש כיפית שביכיף אני יעשה אותה שוב וגם חזרתי עם מלא חברים מהארץ ומחו"ל  ובעיקר האנגלית שלי השתפרה וקיבלתי הרבה ביטחון לדבר אנגלית SmileysSmileysSmileysSmileysSmileysSmileys