• עם קטיה והיפניות :)

ירדן זורע  (יארד+גארדן)

איך מתארים בכלל את ...

איתמר בירן  (איתמר)

אז קוראים לי איתמר אני בן ...

שירה כרמלי

טוב אז קוראים לי שירה כרמלי, ...

טל הראל  (טל)

איך בדיוק להתחיל סיכום של ...

אוהד אשכנזי

שלום,אני אוהד אשכנזי, בן 15 ...

מיכל משפחה  (מיכל מקוב)

אני מיכל מקוב בת 15 נוסעת ...

איך מתארים בכלל את השבועיים המטורפים האלה שעברו עלינו??
אז ככה, הייתי הראשונה שנרשמה, ולאט יצרתי קשר עם עוד ילדים ונפתחה קבוצה בווצאפ ששם לא הפסקנו לחפור ולהתרגש ביחד.

במפגש גיליתי שהקבוצה שלנו מדהימה וכבר הצלחתי להשתלב בין שאר הבנות, והכרנו את המדריכה המקסימה שלנו, נופר!

יום הטיסה הגיע וככה גם ההתרגשות, נפרדנו מההורים ויצאנו, כשהגענו לאנגליה הייתי פשוט מאושרת  Smileys

היינו הקבוצה הראשונה שהגיעה למרכז, שהיה ענק, התמקמנו בחדרים שהיו נוחים ומרווחים, ומיד עשו לנו סיור (אני חייבת להודות שלא חשבתי שאזכור איך מגיעים לכל מקום.)
יותר מאוחר הגיעו עוד קבוצות ובבוקר של היום השני עשו לנו מבחן שחילק אותנו לכיתות, ולילדים מהקבוצה שלנו היו את הציונים הכי גבוהים Smileys
כבר באותו אחר הצהריים התחילו פעילויות ספורט וגיבוש עם שאר הקבוצות, והכרתי כמה בנות רוסיות נורא נחמדות!

ביום השלישי התחלנו ללמוד והרגשנו בנוח עם כולם, בכיתה שלי היו צרפתי, כמה רוסים וכמובן הרבה ישראלים.

בכל שיעור היינו צריכים להכין "פרוייקט" ולהציג בפני הכיתה, ובכל פעם הקבוצות השתנו אז היה זמן להתגבש ולהכיר את כל הילדים בכיתה.

תמיד בהפסקות היינו צריכים להשאר במיטינג פוינט, שלפעמים היה מעצבן קצת בגלל השמש Smileys
כל הזמן דאגו שיהיה לכולם מה לעשות, והיו אפשרויות בחירה בין פעילויות שונות של ספורט (בדמינגטון, כדורעף, טניס, קריקט..), ריקוד, בריכה, כל מיני אומנויות ויצירה ועוד..

לסיורים יצאנו עם ילדים שהיו אינדיבידואליים, כלומר שהגיעו לבד ממדינה מסויימת

Smileys, אבל מהר מאוד התחברנו אליהם והם היו ממש כמו חלק מהקבוצה שלנו.

בסופי השבוע היו מסיבות ניאון שהיו נהדרות, חילקו סטיקלייטים, שמו שירים בעברית, וכמובן שהישראלים רקדו והתבלטו שם Smileys

פעילויות הערב היו מהנות ומגבשות, לפעמים ראינו סרטים, היו ערבי קזינו, מסיבות, תצוגת אופנה, חידון, תחרות כשרונות (בערב האחרוןSmileys) או שהיו פעילויות כמו חפש את המטמון.

הסיורים באנגליה היו מדהימים!!! Smileys

ביקרנו בטירת ווינדזור, יצאנו ללונדון והיינו בשיט על התמזה, ראינו כל מיני מקומות ענקיים ויפים בלונדון, נסענו לת'ורפ פארק שם התורים לכל המתקנים היו קצרים נורא אז הספקנו הרבה, מאדאם טוסו ומחזמר מחווה ללהקת קווין (We Will Rock You) Smileys, ויום לפני העזיבה נסענו לאוקספורד.

כשחזרנו למרכז מת'ורפ פארק (יום ראשון) הגיעו היפנים שהיו נורא חמודים והצטלמו איתנו מלא Smileys

בערב האחרון הייתה תחרות כשרונות לישראלים, הטורקים, והיפנים! מהקבוצה שלנו אני שרתי הללויה, נופר עשתה תרגילי התעמלות קרקע, כל הקבוצה שרה ורקדה את וי ויל רוק יו של קווין, דואט של שירה ופול (אחד המדריכים), ואי אפשר לשכוח את להקת "כיוון אחד" שהיו הכי טובים!!

באותו ערב ויום למחרת (ביום העזיבה) ילדים מהקבוצה זכו בחולצות של המדריכים, הצטלמנו איתם ויצאנו לשדה עצובים אבל שמחים מכל החוויות שיצרנוSmileys

לסיכום, אני רוצה להגיד תודה לנופר, המדריכה הכי מדהימה שיכולה להיות שליוותה אותנו, דיברה איתנו, ועזרה לנו בכל מה שהיינו צריכים!