גיטל

• מרכז: בידלס

אלעד גיטלמכר  (גיטל)

וואו!!!  זה להתחלה.   טוב, ...

איילת גלוברמן  (אורצ'וק)

אז ככה, בואו נתחיל ...

עדי פרבמן  (עדידוש)

שלום לכוולם   אני הייתי ...

שי בר

דבר ראשון אני לא כתבתי את ...

עתליה גזית

קוראים לי עתליה גזית מרמת ...

וואו!!! Smileys

זה להתחלה.

טוב, אז קוראים לי אלעד גיטלמכר, אבל בקרב החברים אני ידוע כ"גיטלמכר" (אל תשאלו על שם המשפחהSmileys). אני בן 13 והייתי השנה בבידלס. אז מאיפה בכלל להתחיל?

הגענו לשדה התעופה לוטון והאוטובוס איחר בחצי שעה Smileys(אבל לא נורא, הספקנו להראות את הישראליות Smileys). ואז נסענו במשך שעה וחצי אל בידלס עם האוטובוס האדיר שלנו!!! הראו לנו את המגורים והסתדרנו מהר מאוד כי היו רק 7 בנים ו-25 בנות (Smileys).

לאחר ארוחת הערב עשינו מבחן רמה שעבר לי די חלק. למחרת גיליתי שנכנסתי לרמה 4 Smileys. אז למדנו הרבה עם המורים המגניבים שלנו ג'ו, אנה ודבי. בטיול הראשון נסענו לווינצ'סטר אחרי שבאותו בוקר הייתה לנו "השכמה" מאוד מיוחדת (תרגיל אשSmileys). בווינצ'סטר ששוכנת למרגלות נופים פסטורליים מרהיבים נכנסנו לקתדרלה הארוכה באירופה שהייתה מעוטרת בוויטרז'ים ופסלים יפהפיים Smileys.

לאחר מכן הלכנו לשופינג (ממש לא הפעם האחרונה שתשמעו על זה.

שופינג #1).

בכל יום לאחר הלימודים היו לנו פעילויות מהנות עם המדריכים הנהדרים ולפעמים אפילו עם המנהל הנהדר ג'ף. הדבר היחיד שכולם התלוננו עליו היה האוכל (אבל לי הוא היה טעים, אז היה מהנה לשבת בצד ולהסתכל על הפאניקה חסרת התועלת).

בין טיול לטיול עברנו גם בפיטרספילד, העיירה בה שוכן בית הספר. היא מדהימה ביופייה וקיבלנו בה זמן חופשי לשופינג (#2).

בטיול השני עשינו שיט על התמזה ובו ראינו נופים מדהימים של מבנים ויקטוריאניים על רקע מבנים מודרניים (ומאוד מוזרים יש לציין Smileys).

לאחר מכן עברנו ליד וסטמינסטר אבי שהוא בית הממשלה, ולאחר מכן המשכנו אל ארמון המלכה וראינו את השומרים (שאני לא מבין איך לא התעלפו עם כובעי הפרווה שלהם בגל החום שפקד את לונדון לאחרונה Smileys).

לאחר מכן עברנו על פני סט של סרט (או מה שנדמה כאחד כזה) והמשכנו כמובן לשופינג (#3). הטיול הבא היה לפורטסמות', גם כן מקום מדהים שבו עלינו על מגדל ספינקר (SPINAKER) שהוא מגדל ענק עם רצפת זכוכית שניתן לראות דרכה.

בזמן שהילדים הלכו לשופינג (#4) אני הלכתי עם המנהל הנחמד ג'ף לראות את הספינות העתיקות והמרהיבות ווריור (WARRIOR) וויקטורי (VICTORY).

זה היה ממש מהנה.

למחרת התעוררנו לארוחת שקשוקה שהבנות הרעבות לימדו את השפים להכין Smileys. לאחר מכן עשינו מבחן מסכם שגם הוא עבר חלק ואפילו עשיתי שיפור של 2 נקודות.

בטיול הבא היינו במדאם טוסו שהוא מוזיאון שעווה מעורר חושים. לאחר מכן המשכנו למחזמר WICKED שמבחינתי היה שיא הטיול.

הוא היה כל כך מושקע ומדהים ואפילו נהניתי עוד יותר מפני שאני רוצה להיות שחקן כשאגדל !!! יומיים אחרי נסענו לעיר המדהימה ברייטון והגענו ביום של מצעד הגאווה.

נכנסנו לאקווריום הענק סי לייף (SEA LIFE) שהיה מדהים והוא גם משקם חיות ימיות. לאחר סיור על יד החוף וצפייה במזח העתיק הלכנו לשופינג (#5). יום למחרת נסענו לת'ורפ פארק (THORPE PARK) שבו אפילו הפחדנים ביותר עלו על כל המתקנים המפחידים Smileys.

יום אחרי (ביום האחרון Smileys) נסענו לשופינג (#6) בלונדון. לאחר שסיימנו היה מבול והיינו צריכים לרוץ עד האוטובוס SmileysSmileys.

נסענו ללוטון וטסנו עייפים אך מרוצים. אני מאחל לכולם ליהנות בסאמר סקול כי זאת החוויה הכי מדהימה שיש.