•  מחנה קייץ בחו"ל שווה

יעלי 33>

• מרכז: פולמר גריינג′
  • יצאתי בקיץ: 2012

יעל בן - יאיר  (יעלי 33>)

היי , אני יעל בן - יאיר בת ...

יעל בוצר  (יעלוש)

שלו לכווולללםםם  אני ...

אופק כהן אמין

שלום שמי  אופק מגן יבנה ...

נוהר ג'יבלי  ("נונו" "נורית" "נורצ′וק")

היי קוראים לי נוהר אני בת ...

רוני קאופמן  (רוני D:)

היי אני רוני קאופמן בת 12 ...

גיה גונדה  (גיוש :))

היייייי :)אני גיה גונדה, בת ...

היי ,

אני יעל בן - יאיר בת 12 מנהריה ויצאתי למרכז פולמר גריינג′ (שנת 2012) .

הזמן עבר ממש מהר והגיע יום לפני הטיסה , והייתי אצל סבא וסבתא שלי D:

היה לי טיפה חום וכנראה זה היה מהתרגשות .. הלכתי לישון , קמתי בבוקר בשעה 5  התארגנתי וזה ואז ב6 יצאנו לכיוון שדה התעופה . כל הדרך ממש ממש התרגשתי כי זו הפעם הראשונה שאני טסה ל ח ו " ל !!! Smileys

הגעתי לנקודת המפגש וראיתי את הקבוצה , הרוב כבר היו שם אבל אל כולם .

פגשתי את גיה (מי שיצאתי איתה לשם)והתרגשנו ביחד  Smileys

כשחיכינו למטוס הכרנו את כולם והיה ממש כיף להכיר אותם בעיקר כי אני ביליתי איתם בשבועיים הבאים .

כשעלינו על המטוס הייתי באטרף כי זו הייתה הפעם הראשונה שלי על מטוס Smileys .

אחרי 5 שעות ארוכות הגענו לאנגליה וחיכינו מחוץ לשדה בערך 5 שעות לאוטובוס , בקור וגם בקצת גשם שהיה .. Smileys

כשהגענו למרכז אכלנו ארוחת ערב שהייתה ממש טעימה אבל היו חלק שלא
ממש הסתדרו עם האוכל ..

קיצר , כיוונו את השעות ל 7 בבוקר [הטעות המרה של הסאמר סקול ] והלכנו לישון. קמנו בבוקר , התארגנו וזה אנחנו יוצאות למסדרון ואין שם אף אחד !

לא הבנו מה הולך ופתאום קלטנו שכן , כיוונו את השעות ל 7 אבל ל 7 של ישראל זאת אומרת ל5 של אנגליה .. אנחנו לא היינו היחידות שטעינו ככה עוד הרבה טעו וזה היה מ-ב-א-ס . רצינו לחזר לישון אבל כבר התארגנו והכל אז לא יכולנו .

טוב .. הגיעה שעת ארוחת הבוקר [שגם היא הייתה מעולה ] ואחר כך היה

ה-מ-ב-ח-ן Smileys

טוב , הגענו לתיאטרון (איפה שעושים את המבחנים) חילקו לנו את הדפים ויאללה לעבודה ! הלך לי מעולה וזה גם התבטא בזה שאני (וגיה ומאיה) התקבלנו ל-dynamic English שזו הרמה הגבוה ביותר בכיתות .

מאותו יום היה לנו כל יום שני שיעורים פעילות ספורט ופעילות ערב . הילדים שהיו איתנו בכיתה היו ר-ק ספרדים ואני וגיה (מאיה לא הרגישה טוב בכלל , ואחרי 4 ימים חזרה לבית שלה)

הספרדים היו זורמים וממש נחמדים אלינו שמותיהם היו : לוקאס , חואן , אלברו , לאוד′ה, פאטי (שדרך אגב הייתה לה יומולדת יום אחרי) גלוריה , קלרה ואלמו .

היה לנו ממש כיף והשיעורים היו חוויתים .

מלבד כל השעורים היו גם ימי טיול למאדם טוסו, ווינזדור, אוקספורד, טורפ′ פארק, שייט בתמזה, ואיך פשר לשכוח גם את השופינג האדיר שהיה לנו בעיר אוקספורד קניתי ככה
Smileys דברים .

קיצר , חוויה של פעם בחיים !!!

ואיך אפשר לשכוח גם את המדריכות המדהימות שלנו אורטל ושחף שליוו אותנו כל הדרך בטוב וברע (למרות שלא היה הרבה רע)Smileys