roni

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2012

רוני דמתי  (roni)

באמת שאין לי מושג איך לסכם ...

שחר קליימן  (שחר קליימן)

אוקיי, איך מתחילים לכתוב בכלל ...

אורלי כהו  (אורלי)

הכל התחיל בהגעתי לשדה, והמשיך ...

יעקב נמירובסקי  (יעקב נמירובסקי)

סאמר סקול 2012 - חוויה בלתי ...

אור היילברון  (אור)

היייי כולם !!!! בדיוק אתמול ...

עמרי קליין  (גישה(לא כל כך) חיובית)

סיפורו של עמרי:  אז מאיפה ...

באמת שאין לי מושג איך לסכם חוויה כזו בכמה מילים, החוויה הזו פשוט עוצמתית ואין לי איך לתאר אותה בכלל . Smileys

יום לפני הטיסה, התרגשתי מלא, קניות אחרונות לפני הטיסה, לא הצלחתי להרדם מרוב התרגשות .
קמתי ב 4 בבוקר והתארגנתי. כל כך התרגשתי בנסיעה לשדה תעופה, פחדתי שאני לא אתחבר עם אנשים, רציתי כבר לראות את כולם, אבל כשהגעתי לשדה וראיתי את כולם כבר ממש לא פחדתי !

כשהגענו ההתרגשות התגברה עוד יותר, ראינו את המקום, קיבלנו חדרים,
והלכנו לארוחת הערב הראשונה שלנו :) האוכל היה ממש טעים אני לא מבינה למה כולם התלוננו, האוכל באמת היה מעולה !!! Smileys

אחרי האוכל הלכנו לפעילות ראשונה שלנו ! זכינו בדובי ;)

באמת שכל הפעילות שם היו כיפיות גם אם לא אוהבים פעילות כלשהי מוציאים ממנה את הכיף של להיות ביחד עם חברים, תמיד יש צחוקים ולא משעמם אפילו לשנייה !

כל המדריכים ממש מגניבים, כאילו תנאי הקבלה להיות מדריך באנגליה זה
להיות חתיך !  Smileys

האמת שבהתחלה רציתי לחזור, אבל אחרי כמה ימים הכל התסדר ואני מצטערת שבזבזתי זמן במרמורים ! אני לא מצטערת על זה שנסעתי אפילו לשניה, גם שלא ידעתי איך אני אתמודד עם זה, אף פעם לא הייתי כל כך רחוקה מהבית לכל כך הרבה זמן, עזבו מהבית . מאמא ! ובסוף התגברתי על הכל והיה כל כך כיף אני לא מתחרטת על זה שנסעתי אפילו לשניה !

וזה היה ממש מגניב להכיר ילדים מחול, להתחבר איתם !
אני השתפרתי בדיבור באנגלית, פעם ממש פחדתי לדבר אבל כשהגעתי וראיתי שכולם כמוני כבר דיברתי רגיל ואני כבר ממש לא מפחדת ;)

המדריכים הישראלים המדהימים שלנו עשו עבודה מעולה !! היה ממש כיף איתם !!

אני חייבת לציין שבשבוע הראשון שלנו היה שמש והיה חם, היינו עם גופיות ומכנסיים קצרים, ודווקא ביום שהלכנו לטורפ פארק השבוע השני של הגשמים מעילים צעיפים ומטריות התחיל ;) אבל עדיין היה ממש כיף ! לעלות על רכבת הרים בגשם ! מי חשב על זה בכלל ?! Smileys

השיעורים היו נחמדים, בעיקרון בגלל שאנחנו היינו ברמות הגבוהות והאיטלקים והספרדים היו ברמות הנמוכות היינו הרבה ישראלים בכיתה, אבל לא נורא עדיין היה כיף (;

כאילו היינו עסוקים כל הזמן, לא היה לשניה אחת משעמם, חוויתי חוויות שלא הייתי חווה בטיול רגיל עם המשפחה שלי, כל הקטע של להיות ביחד שבועיים עם ילדים בגילך מכל העולם, להתסכל על אנגליה מזווית אחרת לא רק בתור תייר, ללמוד אנגלית בצורה מיוחדת, אני ממליצה על החוויה הזו לכולם, אם אתם מתלבטים אם לנסוע או לא לנסוע, אז לנסוע !

זו חוויה אדירה ! חבל שזה נגמר כל כך מהר .. אני רוצה לחזור לשם !
רק אתמול חזרנו וכבר אני מתגעגעת להכל .

היה כל כך כל כך כיף ! בכל הטיולים, הסיורים, גם בזבזנו פחות זמן מעצבן בהתמצאות כמו בטיול עם ההורים, היה לנו אוטובוס צמוד (;

הקבוצה של רדינג 2012 הייתה קבוצה מדהימה, באמת שהיה כל כך כיף איתם, אנחנו באמת קבוצה אחת השוות שהיו בקמפוס !