יובל (:

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2012

יובל ברגרבסט  (יובל (:)

אני יובל ברגרבסט מכפר סבא ...

אביב טויג  (אביב טויג)

אני אביב טוויג מכרם מהרל ועולה ...

טל פיין  (טל)

היי קוראים לי טל פיין והייתי ...

חן וולפינגר  (חן)

איך אני אמורה לסכם את השלושה ...

חנה הלר  (חנלה עופה קטנה (בכוונה עם ע′!))

קוראים לי חנה הלר ואני בת ...

רותם רוטנר  (רותם :))

היי לכולם (: קוראים לי רותם ...

אני יובל ברגרבסט מכפר סבא ויצאתי לסאמר סקול בשיפלייק במחזור השני עם הקבוצה של השבועיים .
את האריזת מזוודות התחלתי שבועיים לפני הטיסה ,  מלאת התרגשות ומצפה שה15 ליולי כבר יגיע !!!!!!!!
בלילה שלפני הטיסה לא הצלחתי לישון מרוב לחץ, התרגשות ופחד של להיות לבד בלי חברים מוכרים ובלי משפחה ... הבוקר הגיעע וצריך כבר לצאת  Smileys

הגעתי לנתבג נפרדתי מההוריים ובקטנה כבר הספקתי להכייר ילדים מהקבוצה .
בזמן הקצר שהיה לנו בדיוטי פרי עשינו צאקיינים בפיססבוקק והעלנו תמונות.  Smileys

אחרי טיסה של 5 שעות שעברה בטייל נחתנו בלונדון , מזג אוויר שונה,אנשים שונים ושפהה שונה !!!!!!!!!!!!!!

הדרך למרכז הייתה מהממת והמרכז עצמו עוד יותר ! אחרי סיורר של האזורר עם דייב הצ′ארמר התמקמנו כל אחד בחדר שלו .

ביקרנו במקומות הכי מדהימים כפיים וחוויתים שאפשר להיות ! טירת ווינדזור , מאדם טוסו , רידינג, באת′ ,ת′ורפ פאררק והכיי חשוווב הקניייוונים והחנויוות של אנגלייה(פריי מארק ) !

הכרתי ילדיםם מהממים מכל העולם , מצרפת מסין מקוריאה מגרמניה מספרד והכייי חשוווב מישראאאל  Smileysשאני שומרת איתם  על קשר עד עכשיו, אם זה בפלאפון בפייסבוק בוואטספ או בוויבר.

עשיתי מלא מלא קניות Smileys השתפרתי באנגלית ברמה מטורפת ! חזרתי עם חוויות תמונות וסיפורים מפהה ועד לונדון ,ביטחון לדבר אנגלית עם אנשים זריםם וכמובן 3 קילו פחות !!!!

חוויה שבחיים אני לא אשכככח ,נהנתי מכל רגע עם כל הילדים המדהימים המורים המהממים ודיייב העוד יותר מהממם !!