•  סאמר האי

איתמר מרגלית

• מרכז: ליטל קנדה
  • יצאתי בקיץ: 2011

איתמר מרגלית  (איתמר מרגלית)

היי, קוראים לי איתמר מרגלית ...

דניאל ניניו  (דניאל)

היייי :)       ...

אסתר מלק  (אסתרוש (:)

קוראים לי אסתר מלק ,בת 13 ...

גל בן יעקב   (ביסלי)

שלום לכולם יצאתי לליטל קנדה ...

עמית אלקבץ  (עמית אקבץ)

שלום קוראים לי עמית אלקבץ ...

רותם כשדי  (רותם כשדי)

היי קוראים רותם כשדי ואני ...

היי, קוראים לי איתמר מרגלית אני עולה לכיתה ט′, מתל אביב ונסעתי לליטל קנדה. לפני כמה זמן ההורים שלי הציעו לי לנסוע לסאמר סקול וזרמתי עם הרעיון. ואז הייתי צריך לבחור בחברות שונות ובסוף הגעתי לקמפוס שם הסתכלתי על הרבה מרכזים ובסוף החלטי לבחור בליטל קנדה וממש שמחתי שאני הולך להיות בזה ולדעתי עשיתי את הבחירה הנכונה.

הגיע היום של הטיסה, מגיעים עם המזוודות לשדה תעופה מוקדם בבוקר שם פגשנו את כל החברה ואת המדריכה המגניבה איילת.

נפרדים מההורים, ופוגשים חברים חדשים, ובשדה תעופה היה לנו זמן בדיוטי בפרי, משם למטוס ונוחתים בשלום.

אחרי הנחיתה נסענו באוטובוס בין שעתיים לשלוש שעות ומשם חצי שעה בתור המעבורת החביבה.

הגענו לליטל קנדה שם עשו לנו סיור, ואז עשינו מבחן באנגלית להקבצת התלמידים.

הגענו לחדרים והיינו בחדר 6 בנים והיה תמיד צחוקים בלילה למרות שהייתה גם אזעקה אז אם מישהו היה יוצא היא הייתה מצפצפת.

גם הכרנו את המדריכים של Ardmore שהסבירו לנו את החוקים המעצבנים.

במשך השבועיים הכרנו אנשים מכל העולם ממדינות כמו צרפת, גרמניה, רוסיה , ספרד ועוד.

עשינו אטרקציות מגוונות כמו  קיר טיפוס ,טרמפוליה, טרקטורונים, בריכת שחיה, קיאקים&קנו, חץ וקשת, מסלול כיף שנקרא סולם יעקב, מטריקס (סודי) שהיא ממש כיפית ועוד ממש כיפים.

בערב היה גם פעילויות כמו דיסקו, קזינו ( הכי כיף), ברביקו, משחקי כדור ועוד.

בנוסף גם היה לימודים עם מורים טובים ובזכותם הם שיפרו לי את המורה ברמה משמעותית.

הלימודים היו 3 שעות עם הפסקה באמצע, 90 דקות עם מורה שונה.

סדר היום היה פעילויות אקסטרים, לימודים, פעילויות לילה וארוחות בוקר, צהריים וערב הלא הכי טעימות.

בנוסף היה לנו 5 טיולים לרייד שזה ממש קרוב למרכז שם היה זמן של קניות, לקריסבוקס שם ביקרנו בטירה יפה של אחד המלכים.

היה את הסוף שבוע הכיפי בלונדון שם היינו במחזמר המרשים מאמא מיה, במוזיאון השעווה מדאם טוסוד, חצי שעה של קניות ,סיור רגלי באתרים המפורסמים של לונדון כמו ארמון המלכה, ביג בן, איזשהו פארק שם עשינו פיקניק ועוד בנוסף עשינו שייט בתמזה וגם ישנו במלון ממש מגניב.

היינו גם בלונה פארק קטן באי.

ופעמיים נסענו לבירה של האי, ניופורט שם עשינו קניות, שם הייתה חנות ממש מגניבה שנקראת פאונד לנד שהכל בפאונד.

היה את ימי הראשון שזה כמו שבת בשבילנו שהיינו בחוף עם מים קרים אבל אפשר להתרגל.

ביום האחרון היה גם שמח ועצוב, היינו עצובים לגלות שהכל נגמר ולהיפרד מכולם אך גם שמחנו כי רצינו כבר לראות את הקרובים.

בקיצור זו חוויה שלא אשכח שהייתה כל כך כיפית ומקווה שנהניתם לקרוא.